Jag lämnar er!

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
enduroemil skrev:
2254507 Jag kommer inte att köpa en "riktig" enduro, utan det blir en XT 600 eller en DR 650 kanske. JAg har inte ekonomin eller orken att serva en enduro hoj. Så mycket som jag kör på landsväg och grus så är det bättre med nåt lite tyngre.

Just nu är det ganska dött på mc fronten, finns inga bra objekt men jagkten går vidare. Lägger upp en bild när jag köpt nån hoj. :banana
ja det får du ta o göra, lycka till;)

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Då har man köpt en ny motorcykel. Det vart en Suzuki DR 350 S från 1993.

Jag är kär, den här motorcykeln är helt underbar. Bara man får i gången den :näsblod det krävs en vis teknik att kicka igång 4-takt och jag har bara haft den i en dag. Men skam den som ger sig!

Bifogat

• SH2.JPG
    SH2.JPG
    101.7 KB · Visningar: 42

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
enduroemil skrev:
2262298 Då har man köpt en ny motorcykel. Det vart en Suzuki DR 350 S från 1993.

Jag är kär, den här motorcykeln är helt underbar. Bara man får i gången den :näsblod det krävs en vis teknik att kicka igång 4-takt och jag har bara haft den i en dag. Men skam den som ger sig!
Nice:tummenupp

Kommer vi få se lite modifieringar på den i framtiden kanske?

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Lundgren skrev:
2262309 Nice:tummenupp

Kommer vi få se lite modifieringar på den i framtiden kanske?

Nja endel... Siter en förlängning på framstänkskärmen som ska bort (bögläppen ska bort med andra ord). Klistermärkenas vara eller icke vara debateras med mig själv förtillfället. Dom är ganska slita så om jag hittar ett nytt sätt med klistermärken sätter jag på dom, tills vidare får det vara.

Sen allmän putsning och servning. Några skruvar var runddragna som ska bytas ut sammt den är ganska skitig. Det vanliga små pysslet som brukar behövas.

Någon tidigare ägare har redan fixat skärmen där bak med regplåten och ljudet, LJUDET! Det är helt underbart som det är :cool:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
enduroemil skrev:
2262818 Nja endel... Siter en förlängning på framstänkskärmen som ska bort (bögläppen ska bort med andra ord). Klistermärkenas vara eller icke vara debateras med mig själv förtillfället. Dom är ganska slita så om jag hittar ett nytt sätt med klistermärken sätter jag på dom, tills vidare får det vara.

Sen allmän putsning och servning. Några skruvar var runddragna som ska bytas ut sammt den är ganska skitig. Det vanliga små pysslet som brukar behövas.

Någon tidigare ägare har redan fixat skärmen där bak med regplåten och ljudet, LJUDET! Det är helt underbart som det är :cool:
LJUDKLIPP :hördu

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
enduroemil skrev:
2263684 Fick den för 17000kr. Jag tycker det var ett bra pris så jag är nöjd :)
Det var väll rätt okej. Det finns nästan inga större hojar runt där jag bor, eller ja antingen för stora eller så är det gammal 70-talare :mad:

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Lundgren skrev:
2264003 Skicka den till någon på msn då så kan någon annan ladda upp den:tummenupp

Vore ju en ide! Filmen är nog svår att ordna då jag inte har nån bra videokamera. Att filma med mobil är bara larvigt och det blir inge bra. Men jag kan nog fixa ett ljudklipp :)

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
enduroemil skrev:
2264572 Vore ju en ide! Filmen är nog svår att ordna då jag inte har nån bra videokamera. Att filma med mobil är bara larvigt och det blir inge bra. Men jag kan nog fixa ett ljudklipp :)
Ljudklipp, Ljudklipp :banana

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...