Så du var ute efter ryggdunkar?Swedie skrev:2130363
Måste kommentera bilden! Tycker min färgmatchning blev rätt bra
Swedie skrev:2130363Armen är duglig idag. Skulle kunna kört om det vore idag då. Men men, ska ladda o ta igen det på Sviestad. Tänkte åka ner o träna rejsa på Knutstorp tänkte jag. Sen ska jag väl träna på Sviestad nästa vecka oxå. Endast R1an. R6an är parkerad ett tag.
Simp skrev:2130386Färgmatchning är GAY
Swedie skrev:2130363Armen är duglig idag. Skulle kunna kört om det vore idag då. Men men, ska ladda o ta igen det på Sviestad. Tänkte åka ner o träna rejsa på Knutstorp tänkte jag. Sen ska jag väl träna på Sviestad nästa vecka oxå. Endast R1an. R6an är parkerad ett tag.
Verkar vara asfaltsläggning (lagningar, inte helt ny beläggning) den 9:e.Swedie skrev:Sen ska jag väl träna på Sviestad nästa vecka oxå.
Briljanto skrev:2130392Säger mannen som har Lasse Berghagen som sin avatar...
Då får man hoppas den har härdat klart då.Neutral skrev:2130398Verkar vara asfaltsläggning (lagningar, inte helt ny beläggning) den 9:e.
http://lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=1&SektId=85
Jag vet inget om asfalt men då det inte står någon ansvarig så är det väl inställt fast det står inte heller.Gustav O skrev:2130402Då får man hoppas den har härdat klart då.
Lite underligt. jag räknar med att det är träning.Neutral skrev:2130408Jag vet inget om asfalt men då det inte står någon ansvarig så är det väl inställt fast det står inte heller.
Swedie skrev:2130363Sen ska jag väl träna på Sviestad nästa vecka oxå. Endast R1an. R6an är parkerad ett tag.
Läge att uppdatera hemsidan kanske?Depåbitchen skrev:2130429Ingen träning på Sviestad nästa vecka. Det blir ny asfalt då.
Det där är från träningen. Han kraschade med motarden och kunde inte köra racet pga axelskada.Zee skrev:2130492Vad hände, Swedie?
Ledde du rejset och körde i bollhavet och skadade axeln?
Krya på dig isf.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |