Det har nog stått asfaltering ett tag, istället för att skriva upp nån tränings ansvarig.Gustav O skrev:2130453Läge att uppdatera hemsidan kanske?
Däremot 16
Men förmodligen väldigt mkt folk då.
Det har nog stått asfaltering ett tag, istället för att skriva upp nån tränings ansvarig.Gustav O skrev:2130453Läge att uppdatera hemsidan kanske?
JO men det är ju väldigt otydligt, speciellt med en liten smiley efter och tiderna kvar. Jag har mailat och bett om ett rakt besked.Hitecfrollo skrev:2130517Det har nog stått asfaltering ett tag, istället för att skriva upp nån tränings ansvarig.
Däremot 16nde och 23:e blir det träning.
Men förmodligen väldigt mkt folk då.![]()
Håller med dig men jag ringde och fick svaret att det inte va träningGustav O skrev:2130529JO men det är ju väldigt otydligt, speciellt med en liten smiley efter och tiderna kvar. Jag har mailat och bett om ett rakt besked.
Gustav O skrev:2130453Läge att uppdatera hemsidan kanske?
Men fram till i går i alla fall stod det inte att det var inställt, det är tillagt senare.Depåbitchen skrev:2132471http://www.lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=1&SektId=85
Står iaf här och har gjort länge att det läggs asfalt den 9/5.
Eller menar ni något annat datum?
Neutral skrev:2132513Men fram till i går i alla fall stod det inte att det var inställt, det är tillagt senare.
Hi hi hi vad rolig du var då. Vad är det som säger att de asfalterar mellan 17 och 20? När VV asfalterar kör man på det i stort sett direkt. Infon är tydlig nu men var inte det tidigare. PunGt.Depåbitchen skrev:2132553Det har stått i flera veckor att det läggs asfalt den dagen.
De kanske trodde att alla förstod att det innebär att träningen är inställd.
Men det är klart. Man kan ju träna medans dom asfalterar. Dom brukar ju ha flaggvakter när dom asfalterar som talar om när man kan köra.![]()
Swedie skrev:2130349och kontrollerar rejset... suck. Den enda bilden jag har på mig själv. O den blev suddig (försökt o skarpa till den).
nja från fredagen tror jag, då vi fick vårat första torrpass. =)hajtand skrev:2132582Jag tror bilden är från formationsvarvet![]()
Swedie skrev:2130349och kontrollerar rejset... suck. Den enda bilden jag har på mig själv. O den blev suddig (försökt o skarpa till den).
Swedie skrev:2132647Jag har en öppen hjälm från Fox... men den satte sig högt upp i ansiktet på snabba partierna. Så fick lov att byta.
Jag kommer inte köra nästa Supermoto-tävling så tillvida att inte jag fått ordentlig träning och att jag känner mig säker. Vill inte krascha och förstöra för vad jag egentligen tävlar mest för vilket är Nordic Superbike.
Precis. Tidigare stod det "Det läggs asfalt ;-)" och 17-20. Om man sedan tar det faktum att den 27% inte stod med alls eftersom det inte var träning då blev det ännu rörigare. Bra att Håkan har ändrat men fan attd et inte är träning.Neutral skrev:2132566Hi hi hi vad rolig du var då. Vad är det som säger att de asfalterar mellan 17 och 20? När VV asfalterar kör man på det i stort sett direkt. Infon är tydlig nu men var inte det tidigare. PunGt.
Det var ju det vi gjorde.Bikerbitch skrev:2132898PMS varning idag eller? Det har stått länge att de ska asfaltera. Plocka upp luren och ring innan om ni är osäkra. Easy as a kaka
Simp skrev:2130386Färgmatchning är GAY
Gustav O skrev:2132911Det var ju det vi gjorde.![]()
Det var verkligen inte tydligt förut. Otydligt information är sämre än ingen information.
Gustav O skrev:2132911Det var ju det vi gjorde.![]()
Det var verkligen inte tydligt förut. Otydligt information är sämre än ingen information.
Jag är alltid rolig.Neutral skrev:2132566Hi hi hi vad rolig du var då.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |