Jag leder...

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Yamaha * X
Gustav O skrev:
2130453 Läge att uppdatera hemsidan kanske?
Det har nog stått asfaltering ett tag, istället för att skriva upp nån tränings ansvarig.
Däremot 16:eek:nde och 23:e blir det träning.
Men förmodligen väldigt mkt folk då. :)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Hitecfrollo skrev:
2130517 Det har nog stått asfaltering ett tag, istället för att skriva upp nån tränings ansvarig.
Däremot 16:eek:nde och 23:e blir det träning.
Men förmodligen väldigt mkt folk då. :)
JO men det är ju väldigt otydligt, speciellt med en liten smiley efter och tiderna kvar. Jag har mailat och bett om ett rakt besked.

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Yamaha * X
Gustav O skrev:
2130529 JO men det är ju väldigt otydligt, speciellt med en liten smiley efter och tiderna kvar. Jag har mailat och bett om ett rakt besked.
Håller med dig men jag ringde och fick svaret att det inte va träning :mad:

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Neutral skrev:
2132513 Men fram till i går i alla fall stod det inte att det var inställt, det är tillagt senare.

Det har stått i flera veckor att det läggs asfalt den dagen.
De kanske trodde att alla förstod att det innebär att träningen är inställd.

Men det är klart. Man kan ju träna medans dom asfalterar. Dom brukar ju ha flaggvakter när dom asfalterar som talar om när man kan köra. ;)

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Depåbitchen skrev:
2132553 Det har stått i flera veckor att det läggs asfalt den dagen.
De kanske trodde att alla förstod att det innebär att träningen är inställd.

Men det är klart. Man kan ju träna medans dom asfalterar. Dom brukar ju ha flaggvakter när dom asfalterar som talar om när man kan köra. ;)
Hi hi hi vad rolig du var då. Vad är det som säger att de asfalterar mellan 17 och 20? När VV asfalterar kör man på det i stort sett direkt. Infon är tydlig nu men var inte det tidigare. PunGt.

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Swedie skrev:
2130349 och kontrollerar rejset... suck. Den enda bilden jag har på mig själv. O den blev suddig (försökt o skarpa till den).

Finns fler bilder på dig när du åker motard. Kolla Anderstorpstråden under Supermoto/Offroad-forumet.

Ett tips till dig är att träna MYCKET grus och halt underlag. Kör grusväg, cross eller enduro och annat som tränar upp dina halkfärdigheter.
Det såg faktiskt väldigt kalvigt ut om jag ska vara ärlig.
Även om du kan tjäna någon sekund på asfalten så förlorar du kanske 7-10 sekunder på gruset.
Kan även rekomendera att du använder en öppen hjälm samt glasögon med roll-offs.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag har en öppen hjälm från Fox... men den satte sig högt upp i ansiktet på snabba partierna. Så fick lov att byta.

Jag kommer inte köra nästa Supermoto-tävling så tillvida att inte jag fått ordentlig träning och att jag känner mig säker. Vill inte krascha och förstöra för vad jag egentligen tävlar mest för vilket är Nordic Superbike.

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Swedie skrev:
2132647 Jag har en öppen hjälm från Fox... men den satte sig högt upp i ansiktet på snabba partierna. Så fick lov att byta.

Jag kommer inte köra nästa Supermoto-tävling så tillvida att inte jag fått ordentlig träning och att jag känner mig säker. Vill inte krascha och förstöra för vad jag egentligen tävlar mest för vilket är Nordic Superbike.

Lite för stor hjälm mao?
Bra att du tränar upp dig så att du inte förstör ditt Superbike-tävlande. :tummenupp
Synd att de inte lagt grus på hela gräs/grus-partiet. Då hade förarna sluppit en hel del vurpor. :död

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Neutral skrev:
2132566 Hi hi hi vad rolig du var då. Vad är det som säger att de asfalterar mellan 17 och 20? När VV asfalterar kör man på det i stort sett direkt. Infon är tydlig nu men var inte det tidigare. PunGt.
Precis. Tidigare stod det "Det läggs asfalt ;-)" och 17-20. Om man sedan tar det faktum att den 27% inte stod med alls eftersom det inte var träning då blev det ännu rörigare. Bra att Håkan har ändrat men fan attd et inte är träning. :mad:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
PMS varning idag eller :näsblod ? Det har stått länge att de ska asfaltera. Plocka upp luren och ring innan om ni är osäkra. Easy as a kaka

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Bikerbitch skrev:
2132898 PMS varning idag eller :näsblod ? Det har stått länge att de ska asfaltera. Plocka upp luren och ring innan om ni är osäkra. Easy as a kaka
Det var ju det vi gjorde. :fatta!
Det var verkligen inte tydligt förut. Otydligt information är sämre än ingen information.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Simp skrev:
2130386 Färgmatchning är GAY

Dom som har varit med riktigt länge på SH vet hur otroligt rätt du faktiskt har!

Snyggt paket du har satt ihop i år Swedie.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Gustav O skrev:
2132911 Det var ju det vi gjorde. :fatta!
Det var verkligen inte tydligt förut. Otydligt information är sämre än ingen information.

Då skulle du ha ringt förut redan och utrett vilken information som gällde. Ilska är inte bra för kroppen Gustav :pannkyss

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Gustav O skrev:
2132911 Det var ju det vi gjorde. :fatta!

För att vara tydlig då så innebär det att det inte är någon träning de dagar det inte står någon träningsanvarig eller något annat konstigt (läs asfaltering).

:pannkyss

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...