Jag mötte Lassie - Din fånigaste merit

truedude

Medlem
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Värmdö
Hoj
Triumph Tiger 800 XRT
article_image_b2eba8769f400775.jpg



:rofl:rofl:rofl :tummenupp

För all del, men kolla sällskapet i bakgrunden :D:D

HAHA sällskapet i bakgrunden är en god vän till mig, fd snowboardproffset Micke Sjöberg. Skön lirare!
 

andreasnoren

Ny medlem
Gick med
19 Sep 2007
Ort
södermalm
Hoj
ktm 690 smc -08
tilde

på midsommarafton för länge sedan satt jag i en säng tillsammans med tilde de paula o pratade.
jag var ca 10 år o hade inte fått hår på snoppen ännu
 

Marzz

[--O---O-->
Gick med
24 Dec 2006
Ort
Ske-å
Hoj
Fz6n
tilde

Så långt e allt frid å fröjd, ja åker hemåt och tänker inte så mycke på de...
Förrens ett par veckor senare då nya Slitz dimper ner i brevlådan och tjejen ja mötte är utnämnd till sveriges sexigaste kvinna... :kulspruta

De va Tilde de Paula ja hade blivit utbjuden av... :dummer

JA jag har funderat på självmord :kocko :banana

Ojdå, när jag (+ familj) var på Lanzarote tror de var år 2006 så åkte vi tillsammans med hon och hennes familj/anhöriga. Vi var på Lanzarote i 2 veckor totalt och under den tiden hann jag se henne både med och utan alla bikinidelar på. Sen satt vi ju brevid varandra i bussen/på hotellet x antal gånger och bodde bara några meter ifrån varandra.

Min farsa sa redan på Arlanda (när vi stod bakom dom i kön) att de var Tilde de paula men problemet var att jag inte hade en aning om vem hon var förns jag såg henne på tv4 flera månader efter (och farsan vart tvungen att påminna mig om att de var henne). Nu verkar de ju som att hon har varit med på slitz och varit sveriges sexigaste kvinna osv men jag tycker fortfarande inte att hon är snygg. :confused::gnissla

Jag satt mest och funderade vad dom tänkte på när dom döpte barnen...minns inte vad dom hette men de var 2 udda namn iaf.

Edit. Värt att nämna var att jag var 15år, typ.
 

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Ort
Mi casa
Hoj
Såld!
Well mitt bidrag till tråden är att jag sprang bokstavligen rakt in i Nikki Sixx med sällskap, på Hotel Rival vid Mariatorget. Det var alldeles nyligen då de hade spelningar här i Sverige.....

Hans kommentar var, efter att jag bett om ursäkt hysteriskt många gånger då hans stora läskiga "kompis" gav mig onda ögat, - "Hi blondie, why didn't I catch you earlier?"

Killen är ju inte direkt het, men en komplimang från en ökänd casanova mår man ju inte illa av :cool:
 

Bananolja

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
YZ 125-07, CR250-96, CR125-96
Sommaren 98 gjorde jag gymnasiepraktik på ducatifabriken och fick bla se på när Troy Corsers hoj skruvades ihop. Han var fö i rummet med sin snygga fru oxå :) Sen fick jag skruva lite på blocket från Chilis skurna motor från Misano helgen innan.

Har spelat trummor till Robert Wells, Sofia Källgren och Tito Beltran.
 

dajjen

så mycket bättre..känd från tv...
Gick med
23 Jul 2007
Ort
gnarp
Hoj
zzr1400-07.zx10-89
jag är bukis med dr alban....känns ostabilt...(jag var först)...
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Gått i samma klass som Tina Enström

Tagit dragspelslektioner av Jörgen Sundeqvist (Sveriges antagligen mest kände dragspelare) i 3-6an. När det begav sig hade jag dock ingen aning om att han var så känd.



bonus:
Min far ska (enligt egen utsago :rolleyes:) ha blivit inbjuden till Dr Albans hemtraker i Nigeria efter att ha träffat honom på tåget.
 

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Har monterat larm åt Per Gessle och Christer Sandelin i deras hem då såklart!
Även varit hemma hos Povel Ramel Dock har han nu avlidit så nu är det bara fru Ramel kvar!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top