Don Quixote skrev:Att man sen fick bjuda en vacker donna på knappa 17 år på en tur i Vetten utanför korvkiosken nyss var nog vändpunkten!
Peddo!
Don Quixote skrev:Att man sen fick bjuda en vacker donna på knappa 17 år på en tur i Vetten utanför korvkiosken nyss var nog vändpunkten!
abstruse skrev:Mer influensa och feberfrossa än förkylning, skulle jag vilja kalla det.
Å ena sidan är det ju lite häftigt med killar som Kim Jensen, som kör åttor på Gelleråsen i respirator. Vi killar är ju suckers för mycket som är lite macho, oavsett om vi vill erkänna det eller inte.
Å andra sidan är jag av den åsikten att har man inte hälsan i behåll så man kan vara fokuserad, då har man inte på banan att göra. Att man riskerar sitt eget liv är en sak, det gör vi ju lite till mans av varierande grad varje gång vi ger oss ut på banan.
Men, och detta med ett versalt M, att ge sig ut på banan och vara i ett tillstånd där man inte är helt kapabel att hantera sin hoj, oavsett om det beror på fysiska men eller hälsotillståndet i övrigt, är ren idioti. Ånyo, att vi riskerar våra egna liv är en sak, men när vi spelar med andras då är det dj*vligt illa. Högst respektlöst, IMHO.
Goodstuff skrev:Det är bara du som vet hur sjuk du är och du har helt rätt i att du inte har på en bana att göra om du skulle vara en fara för dig själv och framförallt andra. Eftersom du nu har varit så sjuk så antar jag att du har varit hemma från jobbet och tagit igen dig enligt läkares ordination och inte svassat runt halva Sverige i tjänstebilen.
abstruse skrev:Jag vet inte hur du kör i din trafikfarliga SAAB, men i RAV4:an håller jag mig inom +30, det kräver inte någon avsevärd ansträngning.
Goodstuff skrev:Tänkte mer på att det lät på sig om du var mycket svårt sjuk och i princip döende så jag trodde du var hemma och kurerade dig istället för att smitta andra människor i ditt arbete med din feberfrossa och halsfluss.
abstruse skrev:Halsfluss?
Kvinnor pratar om att vara gravida. Pytt! De har aldrig varit med om en riktig förkylning...
Goodstuff skrev:Och du har aldrig varit med om en förlossning.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |