Jag mötte Lassie.........

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Härnösand
Hoj
Kawasaki ZR1100
ganzo skrev:
Sen har jag stått och pratat med Lasse Kronér i några minuter, slutade med att min polare, fullare än en fjortis på midsommar kommer springande, nästan tacklar omkull lasse sen skriker BINGO, därmed levereras även 2 liter fyllespott...Lasse gick därifrån muttrande om "horungar" :rofl

Haaaaaahahahaha! :rofl :rofl :rofl

Själv har jag sprungit in i Stina Dabrowski på Sergels Torg, (har fortfarande traumatiska besvär efter att ha sett henne på nära håll), träffat någon av ABBA-gubbarna på Skansen-terrariet, (han pratade med min son som antagligen kallat honom för något... :gnissla ), Jag har skrattat ut Magnus Uggla en gång utanför T-centralen, träffat Lasse Åberg på en bokhandel, sett Paolo Roberto fåna sig på ett fik i Karlberg, bilvit vinkad åt av Carola i en bilkö, (jaja, frugan vinkade först), fått ett meddelande inpratat på min telefonsvarare av Ylva-Marie Thomson, träffat och diskuterat med Tomas "Gullabo" Jansson i samband med ett superstage-test av en sportbil jag dragit ner till Emmaboda, själv varit intervjuad i bla. Bilsport och Bilstereotidningen där dom gjort reportage om mina bilar.
Dessutom är jag systerson till en fd. stallchef i F1! :banana

*edit* Tog bort lite för avslöjande detaljer... :tuttar
 
Last edited:

Stolten

Team Starköl Racing
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
Husaberg 570
Nitrogen skrev:
Jag mötte Kjell Bergqvist när jag spatserade längs söders gator tidigare idag.
Jag nickade artigt och han hälsade tillbaka. Vilket möte.

Jag har sålt en VVS-koppling till Kjell Bergkvist! :p Visade även runt han lite i butiken..
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag har varit hemma hos Tommy Körberg. Jag frågade honom om han ville behålla lite bubbelplast som terapi, fast det ville han inte. Kolan räckte bra, sa han.
 

Brolin

Sumprunkare
Gick med
6 Oct 2005
Ort
Järfälla
Hoj
CBR1000RR -08 superbike, Husaberg fx470e, GM i Jawa-chassi och lite "Lekfordon"
jag är släkt med nån känd krögare och gammal fotbollspelare...? :va
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Den gamle hjälten Anders Limpar tyckte att jag blev lite för "närgången" på fotbollsplanen. Han klämde till om "klockspelet" och drog fortare än en avlöning. Själv stod man kvar och funderade på vad som hände. :va
 

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Jag har skakat hand och fått autograf av Ronnie Pettersson en gång i världen på invigningen av Polar Center, nån gång i början/mitten av -70. (När dog han egentligen...) Autografen har jag kvar än idag.
 

IronMike

Guest
Jag var med på fångarna på fortet för mellanstadieklassare i början av 90-talet. Gick på tv4 å allt. va nere en vecka med halva kändissverige å såg en hel del, samt videofilma det mesta :rofl

...om någon med intresse vill, å har intresse så kan jag låna ut filmen för att lägga upp på nätet!

:hihi

Det är en del bakom kulisserna om man säger så..
 
Nyheter
GASGAS presenterar nya EC125

Nya GASGAS EC 125 har sitt ...

Automatisk växellåda tillval hos Yamahas motorcyklar

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

Top