Jag och gubben min har köpt ny leksak!

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Kamikaze kid skrev:
Eller följ mitt råd....
Köp trim till hojjen redan nu INNAN Pricer har konkat!
För dett var väl Mc relaterade frågor??? :va

Har ju redan så mycket det så visst kan jag köpa lite trimm till hojen men jag tycker allt det räcker med vad jag har redan... Japp visst är din fråga MC relaterad tycker jag... Fast jo kanske vad skulle jag kunna köpa till Fazern i såfall?

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
peuter skrev:
Har ju redan så mycket det så visst kan jag köpa lite trimm till hojen men jag tycker allt det räcker med vad jag har redan... Japp visst är din fråga MC relaterad tycker jag... Fast jo kanske vad skulle jag kunna köpa till Fazern i såfall?

Stödhjul?

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Farsan har en likadan, den går bra som fan. Testade den i lördags (liten runda bara) men fyfan vad den går. Kommer nog bli många trevliga mil på den :tummenupp

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Har ni kollat förresten så det problemet med att olja droppade på bakhjulet är fixat?? Hade hänt på typ 2 hojar i Japan, en garanti sak som fixas/fixades gratis.

Z Fredde

"Ride the wind of boost"
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
GSXR1000 "RS"
Mr.Dna skrev:
Har ni kollat förresten så det problemet med att olja droppade på bakhjulet är fixat?? Hade hänt på typ 2 hojar i Japan, en garanti sak som fixas/fixades gratis.

Ett större problem förutom att lådorna inte håller är att dom är benägna att börja brinna om inte tanken är ombyggd :tummenupp

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Sketa snygg ! :tummenupp
Blir A för kaxig på dammsugaren så ger du han ett par Falco-brööl... :D :näsblod
Tips: Försök inte dra han på rakorna :Bugar

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Triggerhappy skrev:
Sketa snygg ! :tummenupp
Blir A för kaxig på dammsugaren så ger du han ett par Falco-brööl... :D :näsblod
Tips: Försök inte dra han på rakorna :Bugar

:D Killen vi köpte Kawan av blev helt frälst i min hoj när vi var och hämtade den igår! A var sur som fan att killen tyckte att den lät underbart :D :banana :D
Vi körde hem tillsammans igårkväll, på motorvägen försvann han och sen dess har jag inte sett honom.... skämt åsido, den går naturligtvis som fan, men Falcon har SJÄL!!
Förresten har du försökt köra din väg med skivbromslåset i nån gång? upptäckte en spricka i lacken på skärmen som jag inte sett tidigare, A bedyrar att det inte är han....men jag misstänker honom..... :4skrika :död

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
nu är det bara att åka ut och försöka spräcka 300km/h vallen. kan ni inte filma en flyby från vägkanten när ni försöker så är jag er evigt tacksamma :Bugar

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
bikerwoman skrev:
:D Killen vi köpte Kawan av blev helt frälst i min hoj när vi var och hämtade den igår! A var sur som fan att killen tyckte att den lät underbart :D :banana :D
Vi körde hem tillsammans igårkväll, på motorvägen försvann han och sen dess har jag inte sett honom.... skämt åsido, den går naturligtvis som fan, men Falcon har SJÄL!!
Förresten har du försökt köra din väg med skivbromslåset i nån gång? upptäckte en spricka i lacken på skärmen som jag inte sett tidigare, A bedyrar att det inte är han....men jag misstänker honom..... :4skrika :död

Inte vad jag kommer ihåg...så spöa honom, inte mig :hihi

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...