Jag ska ut och fotografera

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Jag är nyss hemkommen från Bogesund....1 mc,,,ja 1 mc såg jag . Det är bergis så att ni har ett liv utanför mc åkning,,sorgligt :p .
Nu är det dags för påskfirande,, Ta't lugnt. Glad påsk
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Jag är nyss hemkommen från Bogesund....1 mc,,,ja 1 mc såg jag . Det är bergis så att ni har ett liv utanför mc åkning,,sorgligt :p .
Nu är det dags för påskfirande,, Ta't lugnt. Glad påsk

Skumt, får se om det blir bogan eller blir väl Arlanda crossbana imorgon.
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Jag är nyss hemkommen från Bogesund....1 mc,,,ja 1 mc såg jag . Det är bergis så att ni har ett liv utanför mc åkning,,sorgligt :p .
Nu är det dags för påskfirande,, Ta't lugnt. Glad påsk

Äsch ... vad är det om :huvet Nåja, drar ut en sväng ... i värsta fall får jag fota fåglar.
 

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Tar nog med mig grabbarna (Skrik och Panik) med mig ut till bulten en sväng inom kort .. gissar att vi ställer oss vid bajstanken..
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Är det någon som hade nå bra ställen att stå på Bogesund samt ev karta vore kanon. Får se när man har tid att åka ut. Har aldrig fotat där & bulten känns lite långt.
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Är det någon som hade nå bra ställen att stå på Bogesund samt ev karta vore kanon. Får se när man har tid att åka ut. Har aldrig fotat där & bulten känns lite långt.

Transformatorkurvan funkar, du hittar den lättast genom att köra fort som f-n.....där du kör av är "kurvan":rolleyes:

Panoreringarna i denna LINKY tråd är från den kurvan
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Transformatorkurvan funkar, du hittar den lättast genom att köra fort som f-n.....där du kör av är "kurvan":rolleyes:

Panoreringarna i denna LINKY tråd är från den kurvan

Ha ha ha jo tack nu känner jag igen kurvan, har inte åkt av men impade NOT på en blåljus container i den kurvan. Arrrgh nu har jag nåt att försöka arbeta på med mina knappa kunskaper. :D



Kanon! :tummenupp
 
Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Jo, har kört där "ett par" ggr de senaste veckorna... :)
Första gången blev jag lite överraskad av slutet på kurvan... men man lärde sig den snabbt. :)
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Om det är någon som är fotosugen på torsdag så är vi ett gäng som skall ut och rulla, läs mer här

Tror det finns en färdbeskrivning någonstans bland alla inlägg :D
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Är det någon/några på hugget inför lördag på Bulten. Tänkte försöka fota lite innan man ska på middag på kvällen. Vart ska man stå samt ev karta vore kanon. :)
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Jag och Kenta packar termos och tar med solstolarna och åker till bulten vid 13.30!
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Jag och Kenta packar termos och tar med solstolarna och åker till bulten vid 13.30!


Aha hade funderingar på att åka & fota en crosstävling men Jordbana & fint väder = Jäkligt dammigt!

Så det är inte helt omöjligt att jag joinar er. Om man utgår ifrån Rosenhill cafe,t, hur långt bort brukar ni vara, svänger ni in till vänster så man kommer till Uringe crossbana mm eller åker ni rakt fram dvs precis efter herrgården eller vad det nu är.
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Gnutten står du på uringeavfarten med nosen mot vägen så tar du höger, längst den vägen står vi. antingen vid fotokurvan eller bajstanken. Bara leta svårt att missa=)

Jag åker ut till bulten idag och fotar, tar me mig solstolen och tänkte passa på att bli lite solbränd också!

från halv 12 och framåt.
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Suck hann vara på Bulten 8 min sen ringde frugan & sade att hennes far hade åkt in till sjukhuset pga något. Jo jag såg hela gänget i långa kurvan, förbannade varför just idag men men allt händer. Undra om man ska sälja fotoutr har fan inte tid att fota iallafall pga man runt omkring :död
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Drar ev ut till bulten på väg hem från stallet, tror inte de blir så mkt hojar men ändå, får lite sol iaf!
Är väl på bulten vid 12.30.
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Lördag den 2 maj tänkte jag försöka åka ut till Bulten ca kl 11 eller nåt. Det kommer även vara crosstävling http://www.stockholmscrossen.org/ på Uringe som ligger väldigt nära. Så kommer nog testa att slå 2 flugor i samma slag. Hoppas de har vattnat crossbanan så slipper det bli så jäkla dammigt annars så står jag väl i fotokurvan eller någon annanstans.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top