Sålde bilen billigt till en polare, dan efter ringde jag (mitt på dan) på en blade.
Sa till chefen att jag skulle vara ledig halva morgondagen, men att jag jobbade in den kvällen samma dag.
Bokade buss och tåg. fick skjuts till buss stationen.
Sen satt jag pirrig som f-n neröver sverige.
Pirrigheten övergick i kallsvettning, tänk om den f-n blåser mig. i själva verket är det en skithoj m,m. och skulle bli tvungen att ta in på hotell då det ej gick färd hem den kvällen.
Men solen lös och jag satt bredvid en fin på tåget. samtalade om allt möjligt, tiden gick och jag kände att detta skulle gå kanon.
Ringde killen när jag började att närma mig slutdestinationen, han svarar ej. Fan det är inte sant, luften gick ur mig.
Samlade mig och försökte ett par ggr till, han svarade och bad om ursäkt att han lämnat mobilen utan uppsikt ett tag.
Phu jag gick från chock till en smilande svettig gubbe med all konkande på utrustning.
Han möter upp mig, och vi åker på väg hem till honom.
Han bor efter en grusväg, shiit hur skall det gå med en hoj jag ej har kört tänkte jag.
Vi kom fram och tittade på hojen, startade och snackade lite.
Jag blev såld direkt.
Skrev papper och betalade.
När jag sen skulle byta om så var det varmt som f-n, svetten rann och kläderna satt som berg.
Packade kläder, ljuddämpare m,m
skulle försöka att grensla hojen. dödsdömt. (allt hade klibbat ihop)
Men men tillslut gick det, startade hojen och tog farväl.
Tänkte för mig själv, vurpa inte nu (hade ej provat hojen samt att det var grusväg).
Det gick som en dröm, hojen var ett med mig.
Smilet och mina ljudffekter i hjälmen håller jag för mig själv
Resan hem var det underbaraste jag varit med om, trotts att jag hade en tung packning.
Solen strålade och jag var överlycklig.
Bilderna är tagna med mobilen. (och är det skrivit konstigt så beror det på att ena handen är gippsad)
Sa till chefen att jag skulle vara ledig halva morgondagen, men att jag jobbade in den kvällen samma dag.
Bokade buss och tåg. fick skjuts till buss stationen.
Sen satt jag pirrig som f-n neröver sverige.
Pirrigheten övergick i kallsvettning, tänk om den f-n blåser mig. i själva verket är det en skithoj m,m. och skulle bli tvungen att ta in på hotell då det ej gick färd hem den kvällen.
Men solen lös och jag satt bredvid en fin på tåget. samtalade om allt möjligt, tiden gick och jag kände att detta skulle gå kanon.
Ringde killen när jag började att närma mig slutdestinationen, han svarar ej. Fan det är inte sant, luften gick ur mig.
Samlade mig och försökte ett par ggr till, han svarade och bad om ursäkt att han lämnat mobilen utan uppsikt ett tag.
Phu jag gick från chock till en smilande svettig gubbe med all konkande på utrustning.
Han möter upp mig, och vi åker på väg hem till honom.
Han bor efter en grusväg, shiit hur skall det gå med en hoj jag ej har kört tänkte jag.
Vi kom fram och tittade på hojen, startade och snackade lite.
Jag blev såld direkt.
Skrev papper och betalade.
När jag sen skulle byta om så var det varmt som f-n, svetten rann och kläderna satt som berg.
Packade kläder, ljuddämpare m,m
skulle försöka att grensla hojen. dödsdömt. (allt hade klibbat ihop)
Men men tillslut gick det, startade hojen och tog farväl.
Tänkte för mig själv, vurpa inte nu (hade ej provat hojen samt att det var grusväg).
Det gick som en dröm, hojen var ett med mig.
Smilet och mina ljudffekter i hjälmen håller jag för mig själv
Resan hem var det underbaraste jag varit med om, trotts att jag hade en tung packning.
Solen strålade och jag var överlycklig.
Bilderna är tagna med mobilen. (och är det skrivit konstigt så beror det på att ena handen är gippsad)