Jag vågar, vågar du? - utmaningar!

Krisse_

Nationalencyklopedin
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
ingen
bad från havet o ingen liten damm. (söndag 4/5)

krisse, sandra, swish, henriksson, izor

[YOUTUBE-ID]RDZ8pWPx_XM[/YOUTUBE-ID]

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Hos Fajfor i fredags så blev det en miniutmaning att gå hela vägen ner till byakrogen i kalsingar :tummenupp

Ridgeback, Bunde & Mr K(alsong)

Bifogat

• SNC00171 (Large).jpg
    SNC00171 (Large).jpg
    112.5 KB · Visningar: 213

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Nej vet du vad!:arsele

/Miss K

okiokii...antar att du vill salsa-sås-spanka den röven alldeles själv!?:(

eller vänta wtfwtffffffffff...det e juh en duude som lubbar där juh :p

kul me gauy-skämt ibland..ta inte illa upp 'brush' :p:fyllisar

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hos Fajfor i fredags så blev det en miniutmaning att gå hela vägen ner till byakrogen i kalsingar :tummenupp

Ridgeback, Bunde & Mr K(alsong)

varför står bunde så bredbent? :va

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
MES! Kom tillbaka när du genomfört ett 4 timmars kompressionsdyk i 0gradigt vatten.:yoparty :yoparty

Vilken blandning på Max.djup/ hur många deko.stop/vilken blanding på deko.stop? var? max.djup? Är bara nyfiken är själv IANTD Advance EANx Diver och PADI MSDT. Dock har jag dykförbud till 2011:mad:

Mvh//ZS

Ocean

Up your ass baby
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
R1 racing
Vilken blandning på Max.djup/ hur många deko.stop/vilken blanding på deko.stop? var? max.djup? Är bara nyfiken är själv IANTD Advance EANx Diver och PADI MSDT. Dock har jag dykförbud till 2011:mad:

Mvh//ZS

X antal år sedanpå C/F Liljevalch. Max.djup 67m.mix 16755, deco(EAN50) 47/?, 30?/?, ..... Ett dyk jag helst vill glömma med massvis av felbedömningar och trasig utr. (lampcanistern). Höll på att kosta mig 1 frispel. Slutade med tech efter detta dyk och på grund av en "olycka" i ryggen. Slutade med tryckkammare. Anledningen till den långa decotiden var en tappad flaska och trasig D-ring. Allt drog ut på tiden, inte DIR direkt. inget jag är stolt över, så mitt korkade inlägg innan ska man nog bortse ifrån. INTE COOLT ALLS!:glömdet :huvet

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
X antal år sedanpå C/F Liljevalch. Max.djup 67m.mix 16755, deco(EAN50) 47/?, 30?/?, ..... Ett dyk jag helst vill glömma med massvis av felbedömningar och trasig utr. (lampcanistern). Höll på att kosta mig 1 frispel. Slutade med tech efter detta dyk och på grund av en "olycka" i ryggen. Slutade med tryckkammare. Anledningen till den långa decotiden var en tappad flaska och trasig D-ring. Allt drog ut på tiden, inte DIR direkt. inget jag är stolt över, så mitt korkade inlägg innan ska man nog bortse ifrån. INTE COOLT ALLS!:glömdet :huvet

Mina beräkningar är inte samma, men - alla förbannade tabeller är olika, så din är säkert rätt.Men OM ni hade haft 100% O2, med er på 5 meter i 10 minuter hade du med all säkerhet sluppit tryckkammare...

Har tyvärr inte dykt på det vraket.
Det var helt enkelt inte din dag, tappad flaska..:näsblod men hur får man en trasig D-ring på en Techväst? Ah.. skitsamma, var glad att du inte (förhoppningsvis) har några större besvär efter det dyket.

Last edited:

Ocean

Up your ass baby
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
R1 racing
men hur får man en trasig D-ring på en Techväst?QUOTE]

OMS-skitsystem. Körde alu-platta med 2*15 och OMS-sele. På den är inte D-ringarna "flätade" som på en vanlig konfig utan sitter i sydda fickor.
Påtalade detta för dem i USA. Hoppas de har ändrat sitt system nu.:gnissla

Japp, det var inte min dag alls. Stressade dagarna innan pga av massa annat skit. I efterhand så skulle jag inte åkt alls. Man ska alltid ha 100% koll på sin rigg. :huvet :mattias Men jag var ung och dum, trodde jag klarade allt. Misstag nr:1:fakta, men som tur är så lär man sig av misstagen.

Nu för tiden så görs det bara cocktaildyk med dykölen efter:fyllisar

Last edited:

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Dykning som inte passa ämnet "Reload this Page Jag vågar, vågar du? - utmaningar!" kan hållas via PM så att vi inte glider ifrån ämnet på tråden förmycket ... ;)

/Mr K(nällspik)

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...