Mr K
I win, you loose!
Du tror inte du kan fixa fram telnr till den pinglan som springer först ? nizze azzzz
Nej vet du vad!
/Miss K
Du tror inte du kan fixa fram telnr till den pinglan som springer först ? nizze azzzz
Nej vet du vad!
/Miss K
Hos Fajfor i fredags så blev det en miniutmaning att gå hela vägen ner till byakrogen i kalsingar
Ridgeback, Bunde & Mr K(alsong)
varför står bunde så bredbent?
MES! Kom tillbaka när du genomfört ett 4 timmars kompressionsdyk i 0gradigt vatten.
Dock har jag dykförbud till 2011
Mvh//ZS
och varför har ridgeback en blöja på sig?
Sulan diez puntos.
Vilken blandning på Max.djup/ hur många deko.stop/vilken blanding på deko.stop? var? max.djup? Är bara nyfiken är själv IANTD Advance EANx Diver och PADI MSDT. Dock har jag dykförbud till 2011
Mvh//ZS
"Donde esta mi pañal para la noche?" --> Ridge letar efter sin nattblöja
Hahaha usted es divertido
X antal år sedanpå C/F Liljevalch. Max.djup 67m.mix 16755, deco(EAN50) 47/?, 30?/?, ..... Ett dyk jag helst vill glömma med massvis av felbedömningar och trasig utr. (lampcanistern). Höll på att kosta mig 1 frispel. Slutade med tech efter detta dyk och på grund av en "olycka" i ryggen. Slutade med tryckkammare. Anledningen till den långa decotiden var en tappad flaska och trasig D-ring. Allt drog ut på tiden, inte DIR direkt. inget jag är stolt över, så mitt korkade inlägg innan ska man nog bortse ifrån. INTE COOLT ALLS!
men hur får man en trasig D-ring på en Techväst?QUOTE]
OMS-skitsystem. Körde alu-platta med 2*15 och OMS-sele. På den är inte D-ringarna "flätade" som på en vanlig konfig utan sitter i sydda fickor.
Påtalade detta för dem i USA. Hoppas de har ändrat sitt system nu.
Japp, det var inte min dag alls. Stressade dagarna innan pga av massa annat skit. I efterhand så skulle jag inte åkt alls. Man ska alltid ha 100% koll på sin rigg. Men jag var ung och dum, trodde jag klarade allt. Misstag nr:1, men som tur är så lär man sig av misstagen.
Nu för tiden så görs det bara cocktaildyk med dykölen efter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |