Jag vann Bikes JR-räser-tävling!!!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

Dali

Rekord i dekaltrimning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj :-(, MG TF160
Grattis
vi är ju några från Stockholm, det är bara höra runt och se om du får plats i någons kärra

:tummenupp

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Tack allihopa!

Nu suger det i rejstarmen må ni tro! :D

Packalen: Har du redan glömt bort att jag körde licenskursen samtidigt som dig på åsen och att jag körde i vit grupp på mantorp i lördags...? ;)

Chrille: Japp, mina nuvarande hojar ska säljas (Cagivan och RD'n)...sorry Torkel...RD'n kommer dock inte att säljas i låda, utan kommer istället att fixas till och säljas först när den blivit fin igen. Det svider att behöva sälja, men det kommer nog att underlätta rejsekonomin en hel del.

Nu hoppas jag innerligt att jag hinner få Aprilian innan SM-premiären på Sviestad... :kär

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
SpeedAbuser skrev:
Tack allihopa!

Nu suger det i rejstarmen må ni tro! :D

Packalen: Har du redan glömt bort att jag körde licenskursen samtidigt som dig på åsen och att jag körde i vit grupp på mantorp i lördags...? ;)

Chrille: Japp, mina nuvarande hojar ska säljas (Cagivan och RD'n)...sorry Torkel...RD'n kommer dock inte att säljas i låda, utan kommer istället att fixas till och säljas först när den blivit fin igen. Det svider att behöva sälja, men det kommer nog att underlätta rejsekonomin en hel del.

Nu hoppas jag innerligt att jag hinner få Aprilian innan SM-premiären på Sviestad... :kär
Hur ska du ta dig till träningarna och nu tidigast till sviesta?! :confused: :rolleyes:

Vi hinner nog med en eller två träningar innan jag försvinner, sen får du klara dig på egen hand. Farsan din får väl skaffa dragkrok till punton eller vad det är för bil han hade! :D

Ta vara på chansen i alla fall, detta är inget man bara skall kasta bort eller se som en kul grej. Detta är med all sannorlikhet den stora porten in i drömmen! :squid

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
GRATTIS som faen
om du ångrar dig angående samtalet till mig härom dagen så kan jag fixa ännu bättre pris...
Petter

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Grattis till gratis rejsing... ;)
Härligt att nån härifrån vann tävlingen!

Packalén

Vill åka hoj
Gick med
6 Mar 2003
Nordkroken, Vargön, Vänersborg, Västra götaland, V
Hoj
Lillebrors räser
SpeedAbuser skrev:

Solly, alzheimers light har slagit till igen. Nu när du säger det så kommer jag ihåg dig från kursen. Eftersom jag bara fick kört ett pass på lördagen kommer jag inte ihåg alla som körde i vit.

(har ingen aning om hur alzheimers stavas)

Hur som helst. Lycka till i sommar

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
SpeedAbuser

Grattis :tummenupp :rock

Om det börjar bli lite panik att transportera sig till ett race så skrik till så ska man se om man har tid och kan få fram en bil med dragkrok. :tummenupp

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0