Har aldrig haft en RIKTIG sporthoj bara caféracers och andra effekthojar. Jag vill ha hjälp med valet av något som är ca 20 år minst 130-150 hk, minst 750 cc, för ca 25’. Gärna lite kul teknik utan havererad växellåda. Vad ska jag kolla efter R1, FZR, Gixxer etc? Jag vill ha en ylande radfyra som axar till något olagligt snabbare än jag kan uttala GSX-R sju-femtio...
Har läst att gamla Yamaha drar olja och Gixxern kan ha lite halvbra finish men inget av det är avgörande. Ge mig tips eller ett förslag eller flera, bomba med pm. Bor i södra Sveriges men kan köra till Mälardalen för att hämta rätt hoj med rätt pris. Vad ska jag leta efter finns det speciella märkesrelaterade problem?
Har läst att gamla Yamaha drar olja och Gixxern kan ha lite halvbra finish men inget av det är avgörande. Ge mig tips eller ett förslag eller flera, bomba med pm. Bor i södra Sveriges men kan köra till Mälardalen för att hämta rätt hoj med rätt pris. Vad ska jag leta efter finns det speciella märkesrelaterade problem?