Jag vill ha nytt jobb!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Anciol skrev:
Har stulit ett par brickor som finns på jobbet. Dags att bli barnslig igen!!! Nu har ja nåt att se fram emot i morgon. Tack du!
Man vill alltid ha en varm hamburgare, det är därför man beställer en utan gurka lr nåt, men då kommer det här att de kanske spottar i en sån specialburgare, för det är jobbigare att göra. Därför är det fyllemat! Iofs så skiter jag i om den är varm när man kommer från krogen... har hamnat i en återvändsgränd i den här superdjupa diskussionen....

Alla burgare som är UTAN nånting är LÄTTARE att göra. Fast de som ska trixa som utan det fast med det men annan dressing o glutenbröd o hora o kuk o den biten.... de kan man gott kräka i.
Fast det har jag aldrig gjort :)

Har fortfarande rekordet i Hbg på flest gjorda hamburgare under en viss tid :D *överstolt* INTE! Snacka om värdelös merit :crash

750RR

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Anciol skrev:
Har stulit ett par brickor som finns på jobbet. Dags att bli barnslig igen!!! Nu har ja nåt att se fram emot i morgon. Tack du!
Man vill alltid ha en varm hamburgare, det är därför man beställer en utan gurka lr nåt, men då kommer det här att de kanske spottar i en sån specialburgare, för det är jobbigare att göra. Därför är det fyllemat! Iofs så skiter jag i om den är varm när man kommer från krogen... har hamnat i en återvändsgränd i den här superdjupa diskussionen....

Man väljer utan Gurka och lök för att det är vidrigt :fakta

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Jag var pommes frites drottningen på min donk. Det ni! Glänste som en kungakrona i ansiktet efter oljan! Och lukten! Fy faen!!
Inge bra betalt fick man heller... slaveri, men väldigt ql ändå...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Anciol skrev:
Jag var pommes frites drottningen på min donk. Det ni! Glänste som en kungakrona i ansiktet efter oljan! Och lukten! Fy faen!!
Inge bra betalt fick man heller... slaveri, men väldigt ql ändå...

Pommesdrottningen :bow

Alltid mysigt att jobba 14timmar o svettas o lukta olja och komma hem o bara lägga sig i sängen direkt, vakna upp dagen efter med alla oljekläderna på och nästan spy av hur det luktar i rummet :D

750RR :D

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
maverick_750rr skrev:
Jo, det finns det. Att träffa barn med glassbilen och svara att de får en glass om jag får ett äpple eller en apelsin när de frågar om de får en glass. :)
Jag mutar allt o alla med glass :fakta :tummenupp

Sen e d kul att få teckningar av barn med mig som glassmannen i glassbilen :) Oxå kul att spela när ett barn står på trottoaren o väntar på en sen hoppar han av glädje när man spelar :fakta :tummenupp

750RR

Du har ju aldrig mutat mig med Glass, Mavve :gråta

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
McB skrev:
Nu får jag snart panik. Är så otroligt less på mitt nuvarande jobb, så jag har planerat att bara säga upp mig för att bli av med skiten. Det känns som Herpes, något som man aldrig kommer undan hur man än försöker. :(

Därför frågar jag er: vet ni/har ni något företag som behöver en duktig medarbetare, helst inom data. Fördel om det ligger i Halland eller runt Borås/Göteborg.

Kom igen nu, hjälp mig! :bow

Ja vi behöver folk men det är bara internanställning som gäller...
Så om du jobbar på Swedia Networks och vill jobba med att utveckla och köra driften på den nya flygledningscentralen på Arlanda så är du välkommen, vi är några datanissar men vi måste bli fler.
A-kort är en merit!

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Re: Re: Jag vill ha nytt jobb!

Nalken skrev:
Ja vi behöver folk men det är bara internanställning som gäller...
Så om du jobbar på Swedia Networks och vill jobba med att utveckla och köra driften på den nya flygledningscentralen på Arlanda så är du välkommen, vi är några datanissar men vi måste bli fler.
A-kort är en merit!

Internanställning, där sket det sig. Dock har jag mycket stor erfarenhet av en del av det som ni på Swedia Networks sysslar med, nämligen Ericsson MINI-LINK. Kan det vara värt något?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ah. skönt att man slipper oroa sig så mycket för jobb. ännu.
Jag tyckte inte mitt extrajobb var skoj längre så jag sa upp mig.
Nu har jag "bara" konsum kvar. men det är bättre än ingenting!

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Re: Re: Re: Jag vill ha nytt jobb!

McB skrev:
Internanställning, där sket det sig. Dock har jag mycket stor erfarenhet av en del av det som ni på Swedia Networks sysslar med, nämligen Ericsson MINI-LINK. Kan det vara värt något?

Tyvärr jobbar jag inte med det, men vi har hand om det mesta tekniska på flygplatsen.
Men vi är en rätt brokig skara en del mer med mer datakunskaper än andra och vi behöver fler datagenier.
Man ska nog vara beredd på att pula med radiofrekvenser eller pilla med alla dessa alphaservrar.
Händer det nåt på anställningsfronten som t.ex. att internanställning inte krävs så kan jag höra av mig.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...