Jag vill köra Hoj

Är hojsäsongen igång den 25/3 i Stockholm

• Antal röstningar
    0

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
Nu börjar jag faktiskt tröttna på denna vita smörja som hindrar mig och många andra att påbörja HOJ-säsong 2006.

Vi är ju i mars, mars ÄR en av 3 månader som innebär att det är vår.

Den 25/3 är det en officiell premiär för mig och resten av gänget, hur troligt är det att vi kommer ut på vägarna i Stockholm, Hur många tror att hojsäsongen (dvs i Stockholm med omnejd) är igång senast den 25/3.

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
Det hoppas vi väl på såklart =). självklart! :)

Nån murphy liknande lag sa följande:

"Har man negativa förväntningar så blir resultatet negativt

Har man positiva förväntningar så blir resultatet negativt"

:D

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
Kardansporttourer
En annan hämtade sin hoj 16 februari 2006, körde hojen de 7 milen hem med HÖG smilfaktor! :squid

Senast idag blev det 8 mil i solsken och 4-5 minusgrader. TACK för att jag bor i Skåneland! :tummenupp :D

Strömberg

Kör alltid för fort!!
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Husaberg 650 Supermoto -07 Nu kittad för isen!!
ja va ute å åkte i ca 2 timmar idag...funkar fint med motard å åka.litte halkigt å spann mycket emellanåt,men va fan,antar de gör de med skurna slicks..... :D fick juh provkört å känna på ett par goa whelies... :yoparty va litte kallt när de blev mörkt å va ca -9. men nästa helg blir vi fler som ska åka så nu får vi nog anse säsongen igång... :banana

Bifogat

• 04-03-06 sh2.JPG
    04-03-06 sh2.JPG
    93.1 KB · Visningar: 186

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Goose skrev:
Nu börjar jag faktiskt tröttna på denna vita smörja som hindrar mig och många andra att påbörja HOJ-säsong 2006.

Den 25/3 är det en officiell premiär för mig och resten av gänget, hur troligt är det att vi kommer ut på vägarna i Stockholm, Hur många tror att hojsäsongen (dvs i Stockholm med omnejd) är igång senast den 25/3.

Igår var det möjligt att köra faktiskt, om man bara tog sig till motorvägen, och vill köra i massa damm, men att ta sig dit några km, går inte..

TouchMan65 skrev:
En annan hämtade sin hoj 16 februari 2006, körde hojen de 7 milen hem med HÖG smilfaktor! :squid

Senast idag blev det 8 mil i solsken och 4-5 minusgrader. TACK för att jag bor i Skåneland! :tummenupp :D

Ja ja..dock inga sköna mil! Smilfaktorn var väl för att smilet frysit fast :tummenupp

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Matthias skrev:
ja va ute å åkte i ca 2 timmar idag...funkar fint med motard å åka.litte halkigt å spann mycket emellanåt,men va fan,antar de gör de med skurna slicks..... :D fick juh provkört å känna på ett par goa whelies... :yoparty va litte kallt när de blev mörkt å va ca -9. men nästa helg blir vi fler som ska åka så nu får vi nog anse säsongen igång... :banana

Haha, klickade upp bilden och kände genast igen husen. Har delat ut tidningar i det kvarteret nämligen.. Sedan såg jag att du var från Thn, och jag hörde en stånka brassa igår, så jag antar att det var du. :banana Synd att jag missade showen, var bara några kvarter bort. :död

Strömberg

Kör alltid för fort!!
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
AxlySM skrev:
Haha, klickade upp bilden och kände genast igen husen. Har delat ut tidningar i det kvarteret nämligen.. Sedan såg jag att du var från Thn, och jag hörde en stånka brassa igår, så jag antar att det var du. :banana Synd att jag missade showen, var bara några kvarter bort. :död

delar du ut tidningen här forfarande???glöm inte lämna en till mig på 48.... hehe..hojen står i vardagsrummet...hur bra som helst..ja om du hörde de,va de nog ja..va dåligt med andra hojar ute va ja såg.. vet inte varför.. :D
i vilket område bor du?? ha de gött allihop nu..e inte långt kvar... sen ser vi :squid å :tuttar överallt....längtar oxå efter vår/sommar å sköna dagar..

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Matthias skrev:
delar du ut tidningen här forfarande???glöm inte lämna en till mig på 48.... hehe..hojen står i vardagsrummet...hur bra som helst..ja om du hörde de,va de nog ja..va dåligt med andra hojar ute va ja såg.. vet inte varför.. :D
i vilket område bor du??

Kan ju se fel, men det ser ut som vallmovägen? Isåfall delar jag inte ut där för tillfället, men det lär bli i sommar iaf. Sommaren som för övrigt känns ganska långt borta. :mad:

Jag bor precis bredvid tandvården vid edsborg. Skaru brassa mer får du köra förbi här! :banana

Strömberg

Kör alltid för fort!!
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
AxlySM skrev:
Kan ju se fel, men det ser ut som vallmovägen? Isåfall delar jag inte ut där för tillfället, men det lär bli i sommar iaf. Sommaren som för övrigt känns ganska långt borta. :mad:

Jag bor precis bredvid tandvården vid edsborg. Skaru brassa mer får du köra förbi här! :banana

de stämmer fint..okay...synd..ingen gratis tidning då.. :huvet :D
jo men våren kommer snart nu på riktigt,gäller å tro på de bara.. :)

ja då bor du nära..du får hålla utsikt över tunhemsvägen..vem vet.. kanske kommer en husa på bakhjulet när du minst anar de.. :hihi ha de gött så länge så syns vi säkert någon gång...

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Goose skrev:

jag har uppkörning i karlstad 19/4 tror inte vi har mindre snö än er:(

oj du skrev 25/3 glöm att vi är utan den vita skiten tills dess

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
TouchMan65 skrev:

Ibland (Väldigt sällan iofs) blir man avundsjuk på Er som bor i Skåne, kylan kan jag stå ut med, bara man slipper snön.

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
TouchMan65 skrev:

:va :va Finns det ingen snö i Malmö eller ?

Goose skrev:
Ibland (Väldigt sällan iofs) blir man avundsjuk på Er som bor i Skåne, kylan kan jag stå ut med, bara man slipper snön.

Just nu är här cirkus 1.5 dm snö... :gnissla :D

dny

Guest
solsken ca -3 i malmö just nu!helt torrt på vägarna.. rätt skönt i solen ändå

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Minus 5 grader här, massa snö överallt. Börjar torka upp på de större vägarna faktiskt..

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
jag undrar om killen som körde på motorvägen vid stigcenter i göteborg igår e medlem här .
han körde väldigt försöktigt men fan va avis jag blev ,,
såg aldrig va det va för hoj men den va röd å svart såg ut som en 600 model

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...