raceman_peps skrev:
Huvudet på spiken!!!
Varför hänger man på någon av dessa sidor när man bevisligen är för skygg för att ses i verkligheten? Säkerligen otrogna brudar där endast 5% av vad de skriver är sant med... Fy fan vad lågt!
Ni vet inte hur nära sanningen ni är. Efter min skillsmässa för 2 år sen så provade jag dejta några där. Mycket kan man inte skriva här men en "snygging" kan jag i alla fall dra.
Blyg tjej, fin som den. Lite tystlåten men väldigt trevlig. Några dejter på stan å så, lite middag hemma hos mig. Sen efter 2 veckor, ok sova över, hos henne.
Snygg lägenhet, välvårdat, typiskt tjejstuk på lägenheten.
Tidgt på morgonen hör vi ljud från hallen, fan en idot håller på å grejar med dörren. Jag kollar in hallen, där står en kille med väskor. Vi fån stirrar på varandra...Å vad gör du här, klassiker replik....
Hon börjar stortjuta. Han glor på mig. Jag tar mina grejor. Han är inte nöjd.
slut story.?...not ! Han ringer mig efter ett par dagar. å vi bestämmer att snacka lite. Hon har fått foten ut, samma dag. Visst jag har fått ett par sms av henne, som jag ignorerat. Det visar sig att han varit utomlands å jobbat ett bra tag, men bestämt sig för att komma hem "lite tidigare. Hon "glömde" bort att berätt adet för mig. Hela lägenheten var städad på hans grejor, hans lägenhet dessutom..
. Hon blev utan helt, mig ,han å lägenhet. Bra jobbat. det finns en å annan till.