/Peter
Du har PM
/Peter
Ser absolut ut att kunna vara min. Gött att de fick fast svinet allafall. Hoppas han blir behandlad first blood-style. Fick precis ett samtal från polisen att de hade fått in en svart KTM på stationen på hisingen. Bortslipat ramnummer, läcker olja och skrapad på ena sidan. Ska dit imorgon för identifiering..
va det längesen din hojj blev stulen ? när jag flyttade till munkebäck stog det en sån utanför min tappuppgång en dag stog det ett gäng poliser och kollade på hojjen sen grep dom killen ett par dagar senare i sin mammas lägenhet
Försökte hämta ut den idag för att rulla den över gatan till johans. Men det fick jag inte för den gripna killen hävdar fortfarande att det är hans..? Gött.
Hjälper det inte med ägarbevis eller annat som bevisar att man äger hojen?Försökte hämta ut den idag för att rulla den över gatan till johans. Men det fick jag inte för den gripna killen hävdar fortfarande att det är hans..? Gött.
Lycka till vi C.K har suttit över ett år och sex månader nu och väntat på rättegång för att få ut sin Kawa 600 rr som blev stulen sommaren 2006
killen som snodde den hävdar ännu att det är hans
Hjälper det inte med ägarbevis eller annat som bevisar att man äger hojen?
Jo självklart, men det måste finnas nått man kan göra för att överbevisa. Visst killen erkänner att det är hans... kolla upp försäkring på hojen eller på killen eftersom nu då ram och reg saknas. så märker dom om det är som det ska. Kolla upp regnumret så lär det ju inte vara på en svart ktm iaf?När både ramnummer och regplåt är borta kan jag tänka mig att det blir lite svårt
Men äger tjuven en sån hoj eller? Står han som ägare på en?
Finns verkligen inte motornummret dokumenterat någonstans? Hos KTM?
Är låsen så uppbrutna att nyckeln inte passar? Även sadellåset? Styrlåset?
Jag menar, har du en nyckel som passar borde det väl räcka?
Vad händer om denne person som blev tagen av polisen får en påhälsning av en eller flera väldigt övertygande personer. Räknas detta som tex övergrepp i rättssak eller liknande?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|