skappe skrev:ja du det skulle villja veta va ????men visst nästa gång ska jag presentera dig om du vill he he he
Dom hette väll samma namn om jag inte e helt ute o snurrar.
skappe skrev:ja du det skulle villja veta va ????men visst nästa gång ska jag presentera dig om du vill he he he
Mr Gixxer skrev:App app du hörde väll varningarna dom e dyra i drift dom däringa och så kräver dom tid från våra kära hojar
skappe skrev:dom hette josephine och josefin.....men jag vet hur de är anders jag är ju oxå singel och nu va de ett tag sen jag fick tömma så jag spricker nog snart
N skrev:Tänk på mig som singel är...
Jag vill ju också vara KÄR
N skrev:Tänk på mig som singel är...
Jag vill ju också vara KÄR
akora skrev:Keith har la inte fallt denna sommar?
Mr Gixxer skrev:Ja och av någon anledning så har du ju tid med just nu!
Menar bara.... ingen hoj som behöver tid för stunden
Annars vet jag allt det här med och tid osv...sitter ju själv i saxen.
Fast å andra sidan så e jag ju heller inte lika tung/sprick färdig på vissa ställen
skappe skrev:ja jusst nu råkar jag ha lite tid över så man kanske kan få sig nått men de är klart de kostar ju oxå pengar så jag tror jag skippar tjejerna och spar dom pengarna
Mr Gixxer skrev:Behövs väll för att få hojen i skick igen e jag rädd för, det är ingen rolig självrisk du har
Fast en liten "flirt" skadar ju kanske inte så du återställer viss balans i kroppen
Du har ju en stund på dig innan hojen e klar , Och alla e ju faktiskt inte så dyra i drift.
Finns ju till och med dom som är själv försörjade och till och med spenderar några spänn på killen
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|