Gött.Ska försöka fixa det där imorgon!
Jag märkte ingen större förbättring på Android 4.0.4 iafNu ska det vara bättre, eller?
Jag märkte ingen större förbättring på Android 4.0.4 iaf
Nu lirar det mycket bättre ja!Ajdå! Missade en vital sak i ändringen Det är uppladdat nu... ! Nu funkar det fint för mig i Android/iPhone och allting. Yay!
Lägg av å gnäll, de e min gnälltråd-Varför stämmer aldrig klockslagen när man postar ett inlägg vs. man ej är inloggad och sen läser samma inlägg
-Varför kan man inte söka vissa medlemmar i sökfunktionen på SH? Googlar man t.ex. "sporthoj swedie" så funkar det ju
-Varför stämmer aldrig klockslagen när man postar ett inlägg vs. man ej är inloggad och sen läser samma inlägg
-Varför kan man inte söka vissa medlemmar i sökfunktionen på SH? Googlar man t.ex. "sporthoj swedie" så funkar det ju
Den inbyggda sökfunktionen i vBulletin är erkänt dålig och slö. Den är enbart bra nog för att hitta olästa inlägg sen man senast var inloggad.
Något som däremot verkar strula är sökningen på medlemmar.
Kör jag Forumet->Medlemmar och söker på t ex PeterNorth så får jag
"Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sporthoj/htdocs/top.php:112) in /home/sporthoj/htdocs/includes/functions.php on line 396"
(det gäller inte bara honom, utan även andra icke-bannade användare, när jag försöker söka den vägen.)
Det kan nog ingenDock kan jag inte lösa PeterNorths problem.
Varför är du utloggad? Men iaf, nu ska tiden visas rätt även för utloggade!
Googla så här istället *BigRed* site:sporthoj.com då träffar du direCKt.-Varför kan man inte söka vissa medlemmar i sökfunktionen på SH? Googlar man t.ex. "sporthoj swedie" så funkar det ju
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|