vad ska man hitta på nu då... sålde mt5an i torsdags.. de känns ju jäkligt bra... fick 11 000 så man är ju helnöjd Har ju lagt ner en del jobb på den också. Men nu känns det väldigt trist samtidigt, har inget fordon att roa mig på förutom cykeln, fast den räknas fan inte. Tänkte ju skaffa 125, var helsugen på de ett tag. Eller, de e jag ju fortfarande. Men det känns ganska långtborta nu. Den här sommaren har ju gått kan man säga, jag blir 17 i februari, och att lägga ner massa pengar på att skaffa A1 kort och cykel plus utrustning försäkring, skatt osv känns ganska onödigt när jag förmodligen ska börja med B-kortet nästa höst. Har ju en del pengar på banken nu, eller ganska mycket iaf. Men de skulle ändå inte räcka till alla kostnader för lätt motorcykel, så de känns vettigare att spara till en bil istället. Körkortet får jag betalt om jag håller mig ifrån sprit och tobak till 18-års ålder, har gått ganska bra hittils iaf... men känns lite trist att inte få vara med på att dricka lite, kanske låter löjligt men de tror jag nog att ni ocksåå skulle tycka... men men, jag vill ju ha nåt att leka med! känner en stor tomhet nu när mopeden är borta Funderar på om jag ska köpa nån sketen cross för ett par tusen som funkar att åka med... eller jag vet inte, vad skulle ni ha gjort?
Last edited: