Men det måste väl gå att köra mycket snabbare än så??
dom hade kanske kunnat kapa några tusendelar till genom att köra med ännu mindre )
Men det måste väl gå att köra mycket snabbare än så??
Att köra fort på slingerbulten kräver precis det som krävs för att köra fort på Nürburgring - jämn körning för att forcera sektionerna som har svepande kurvor som annars stjäl tid, faktiskt mer tid än vad en lägre toppfart på rakorna gör!!
Med det vill jag ha sagt att en effektstark moppe utan väghållning är klart sämre än en 600'a med välinställ fjädring!!
Håller helt med.
Ja jävlar..
Killarna har skramlat ihop en massa vakter, druckit red bull, filat ekrarna på mopparna och kllivit upp i svinottan (06:30 när halva stockholm är på väg till jobbet) ska ta rekord på bulten å va fränast på stan.
Men.. 99% av befolkningen ser dem som moppefuckon, ingen på siten är imponerad och de är äntagligen bara fränast i stan när alla andra åkt hem..
spärrar man av vägen för all trafik och kan använda hela vägen utan att vara orolig för möten så visst.
Säkert ner mot 4.30-4.40 tider, el ta en banracing hoj med rubbet så säkert lägre..
Vem vet...
http://www.youtube.com/watch?v=w-ZBQzMq-3w&fmt=6
Kanske ?
Vill också tilllägga att vi la ner mycket tid på att " studera " bulten, lära oss minsta lilla bit av vägen.
Detta var som sagt inget infall vi fick på fredagskvällen.
Kör med insidan och vet om era begränsningar
Kör du Biturbo så sitter jag bakpå med ett ridspö för att få fart på dig!!
Efterssom jag är vaken och uttråkad får jag ordmärka lite..
06:30 en lördag är knappast halva stockholm på väg till jobbet
Ahh.. My bad.
Nästan lika korkat ändå.. Skulle varit intressant att se hur vakterna hade täckt upp för när "gubben Lundmark" körde upp traktorn från ängen.
Faan vad förbannad jag skulle bli om det stod nån snubbe och stoppade mig på väg till jobbet..
man ska inte jobba lördagar..
Dom som redan är på vägen är inte faran. Dom stoppade nog bara påfarts trafik om dom hörde gixxern komma ylandes på andra sidan böjen.Kör man en väg som bulten kan man knappast räkna med att den är tom.. "vakterna" var nog snarast en hjälp på vägen att hålla borta folk som körde på vägen i samma riktning som föraren..
Då kan det bli som för Adrian Archbald på Iom 2005. Låg först till typ sista kurvan, när soppan tog slut
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |