Jakten på munstyckena..

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Nu är det så att jag är mycket glad över att äntligen ha fått tag på dessa huvudmunstycken jag behövde till min hoj. Ringde runt till bl.a helahojen och mc-varuhuset utan bra resultat då de endast kunde få hem original st.135 vilket jag tyckte var märkligt. Jag ringde beviks i linköping och de kunde inte heller få fram det rätta men så tipsade dom mig om Sulas som ligger väster om stockholm där jag till slut kunde få tag på storlekarna 142, 145, 148 till min dellorto förgasare. De jag pratade med tidigare hade fått fram storlekarna 140,145 och 150 i sina register.

Så behöver ni munstycken till dellorto förgasare: Ring Sulas! www.sulas.se :tummenupp

frew

Ny medlem
Gick med
20 Feb 2004
Hoj
st1100 -00
jakten på förgasaren...

molins cykel och motor tar dom hem mallossi som levererar kompltetta dellorto förgasare 30, 34 och 37mm som ska funka på honda crm/nsr/raiden

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
jag köper delorto munstycken på "berna racing" som ligger i strängnäs marco heter han som har det och han är maria sandells mekaniker ( bruden som körde dakar) och hennes man/sambo lr dylikt han har hur många olika munstycken som helst. Annars hade jag nog slått en pling till sulas där är dom trevliga ( pratade med dom en hel hög med timmar när dom söööörvade faders mc )

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
frew skrev:
jakten på förgasaren...

molins cykel och motor tar dom hem mallossi som levererar kompltetta dellorto förgasare 30, 34 och 37mm som ska funka på honda crm/nsr/raiden

Vad ligger en 34mm på för pris?

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
Japp, Sulas är bra. Har alltid haft munstycken hemma när jag har köpt!

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Jag brukar gasa förbi där rätt ofta. Min flickvän bor i saltsjö-duvnäs och jag bor i älta, så det blir några turer i veckan. Fast jag står aldrig parkerad där!

gammelfarfar

Bra kan alltid bli bättre
Gick med
19 May 2004
Hoj
Honda NSR 125 R -91
Vanish skrev:
Jag brukar gasa förbi där rätt ofta. Min flickvän bor i saltsjö-duvnäs och jag bor i älta, så det blir några turer i veckan. Fast jag står aldrig parkerad där!
Ok, då var det nog inte du. Har sett en nsr parkerad utanför "vaktmästaringången" ett par gånger

gammelfarfar

Bra kan alltid bli bättre
Gick med
19 May 2004
Hoj
Honda NSR 125 R -91
Padde skrev:
Nää, Men kanske din NSR?

:D
Haha nä jag skulle nog se skillnad då (i hoope) :hihi

Kanske däremot var din, padde, det var samma modell och färger iaf, men jag tror inte sannolikheten är så stor att du åker upp till sthlm och dessutom parkerar utanför samma gymnasium som jag går på :lol

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
gammelfarfar skrev:
Haha nä jag skulle nog se skillnad då (i hoope) :hihi

Kanske däremot var din, padde, det var samma modell och färger iaf, men jag tror inte sannolikheten är så stor att du åker upp till sthlm och dessutom parkerar utanför samma gymnasium som jag går på :lol

:hihi :hihi

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...