-Hjalmarsson-
Fortfarande Rookie
- Gick med
- 17 Jun 2003
- Hoj
- GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Gamlot kan inte vinna nåt på två hjul då han alltid kör som en gammal kärring.
Nä nu jävlar, du som inte ens kan hålla dig på hjulen under tidsträningen.Martinus skrev:2201339Gamlot kan inte vinna nåt på två hjul då han alltid kör som en gammal kärring.
GSXR1100R skrev:2201517Nä nu jävlar, du som inte ens kan hålla dig på hjulen under tidsträningen.
Jalle borde vinna eftersom han är från Värmland och är uppväxt på dunkdrecka, troligtvis så blir det Bajaräcern som vapen.RRacer skrev:2201547Jag röstade på Annat Nämligen, har inte sett honom köra, men han borde vinna ändå...
GSXR1100R skrev:2218000Duellen inställd pga banan är stängd denna Söndag
Japp det är tydligen så enligt deras hemsida, vi får göra upp i Häckeberga med transponder.Jalle skrev:2218130Allvar?? När jag för en gångs skull lyckas komma med i en bokning så är banan stängd? Har inte kört en meter i år........
GSXR1100R skrev:2198435Bad Cop vs Outlaw gör upp på SRW den 11 Juni i nådens år 2006, hur ska det gå, kommer Konstapel Jalle att blinka med blåljusen och tvinga GSXR1100R ut i sandfållan eller har Jalle legat av sig på munkskolan.
GSXR1100R skrev:2218148Japp det är tydligen så enligt deras hemsida, vi får göra upp i Häckeberga med transponder.
Jag har inte heller kört på SRW i år, fullbokat varje gång
Wenhov skrev:2199461Det känns skönt att din humor har ökat i takt med magens omfattning..
Jävla gnäll. Ska du vara kvar i EMR Exclusive Members Club eller inte? Vi är ju faktiskt bara tre medlemmar som kan komma ifråga, bit ihop nu för fan.Jalle skrev:2218191Nä, inte på SRW men 96785943456 km på andra banor nationellt och internationellt. Jag har inte ens kört runt kvarteret.
Om farbror tar på sig läsglasögonen så ser han kanske se att duellen uteblev pga banan är stängd på SöndagGustav O skrev:2221865Det bästa är ju att Farbror Jalle köpt sig en rediger hoj igen. Självklart får gamlot stryk!
Jag förutsätter att det ges fler tillfällen under sommaren.GSXR1100R skrev:2222861Om farbror tar på sig läsglasögonen så ser han kanske se att duellen uteblev pga banan är stängd på Söndag
Den 9/7 är det dags för den stora utmaningen, kommer Konstapel Jalle att slå på blåljusen och tvinga mig av banan eller får jag p-böter i hårnålen.Gustav O skrev:2222980Jag förutsätter att det ges fler tillfällen under sommaren.
GSXR1100R skrev:2290366Den 9/7 är det dags för den stora utmaningen, kommer Konstapel Jalle att slå på blåljusen och tvinga mig av banan eller får jag p-böter i hårnålen.
Jalle har givetvis tjuvtränat på SRW hela våren och jag har inte kört en meter där ännu, dessutom har jag gamla fulslicks från -93.
Jalle gillar att fisa runt och spegla curbsen i posörvisiret, men vi vet att skräcken döljer sig bakom denna fasad.
Det ser ut att bli regn i kväll, jag tar med bägge hojarna, det sitter gamla regnostar på Missilen, om du är snäller så kan du få prova hur en klassisk SBK utan mellanregister känns på våt bana.Jalle skrev:2290895Jag ska till och med ha kvar mitt slaktade framdäck, utdömt av självaste Pålle
(internationell supermek extraordinär, sjukt meriterad).
Kör man så sakta så att man till och med riskerar P-bot ska man f*nimej ha en också!
Skulle det mot all förmodan gå åt helvete ska jag se till så att några 55+ gubbar i keps från trafikavdelningen river isär dina fordon på vägen hem och
t.o.m. ger dig böter för glappande handskfack. De herrarna vet inte vad ordet rapporteftergift innebär!
Race on!
GSXR1100R skrev:2293627Hur gick det då, jo jag visade Jalle spårval i första passet och han lärde sig mycket 1-0 till mig.
I andra passet så smet Jalle imellan några bromsklossar men jag plockade snart in och körde om, sen gör Jalle en riktigt ful omkörning precis innan målflagg 1-1
Tredje passet innehöll intressanta vurpor och rödflagg så det fick avbrytas, när vi rullade ut igen så fulsmiter Jalle förbi och 1-2 är ett faktum.
Fjärde passet och Jalle smiter förbi ännu en gång, men sen kroknar han och jag knappar in 1 sekund varje varv, precis när jag ska till och köra om så vurpar en gul hoj efter nedförsbacken, det blir en hög stoppie istället för en omkörning, dock lurar jag Jalle precis innan depåavfarten och det blir 2-2.
Jalles version är inte trovärdig men enligt honom så gick det inte alls till så.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|