Då kan man ju nästan lika gärna fortsätta på tejp-idéen och göra en mer motorcykelvärdig version av detta här.
Eller är jag ute och cyklar ígen?
Hoppas du har en sockeplast till övers att använda själv dåSådär ska jag tejpa tjejen ikväll! (fast med ett hål i)
Sådär ska jag tejpa tjejen ikväll! (fast med ett hål i)
läste att någon tipsade om MC-handskar ifall jag nu skulle gå i backen?!
Funkar det med mc-handskar som finns på biltema? dom hade ju carbon o allt!
sen kan jag tillägga att det inte gör så mycket ifall jag skulle gå i backen! ska ha hojen helförs. på morsan!
men för att gå tillbaka till jeans frågan! så inte ens dubbla hjälper?
Det där med knäskydd från farbror classe verkar ju jävligt bra! o billigt! det ska jag ha, kan ju faktiskt sys fast på jeansen!
Aha, du menar någoting i stil med detta?
Eller?
Jag brukar köra i jeans och skinnjacka. 2006 körde jag till och från jobbet i shorts och t-shirt. Det är sjukt najs så länge man inte vurpar. Då kan jag föreställa mig att det är jättesmärtsamt. Men alla får göra precis som dom vill. För extra spänning måste du såklart köra mellan bilarna i jättemycket högre fart och gärna på bakhjulet. Hur konstigt det än låter så är det jävligt schysst och man känner sig levande. It's like flying!
Jag har provat att köra omkull i manchesterbyxor, t-shirt och asfalten slipade fint på underarmarna . Aj aj aj...
Jag tycker det låter helsjukt att bara ha jeans på sig när man kör mc. Tänk om man skulle råka köra omkull just då?
Det kan ju springa ut en hare eller rådjur precis framför snett från vänster framför mc:n, och då kanske man inte hinner väja ordentligt och då finns det risk för rullgrus, om man kommer ”ur spår” om in fattar vad jag menar?
Ja, och sen är det faktiskt fetkört, även om man tror man är världsmästare.
Det måste ju göra jätteont då. eller?
Jag tror trådskaparen skojar?
MEN...om jag satt på en EU moppe, eller en 125 cc scooter, & kör samma hastighet, då höjer ingen på ögonbrynen ens när gubbarna far fram i KOSTYM i samma farter..
Banlonpolo och gabbardinbyxor ljusbrunt
du bör nog hålla dig till mopeder...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2