Jepp, du är antagligen impotent!

njelger

Guest
har i så fall hänt på sistone. men med småbarn hemma har man inget behov av potens ;)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det där är exempel på helt onödiga vardagsbryderier. Du skulle frågat istället: "Har farbror liten penis?". Vad kan gå fel :va
jag såg en äldre man vid stranden i somras han hade vit kostym,vita finskor, öppen hjälm och körde en ducati 999 undrade om han hade en liten kuk :va

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Nej, det är när bensinen redan tagit effekt och oljetrycket leder till att det sprutar. Oftast alldeles för fort och till stor besvikelse för omgivningen.

hmm, det låter som en reaktion kroppen får :D

Det där är exempel på helt onödiga vardagsbryderier. Du skulle frågat istället: "Har farbror liten penis?". Vad kan gå fel :va

mjaa, sen kan man ju fråga sig vad för svar man förväntar sig och hur det kan påverka en ev. fortsatt diskussion...

Last edited:

moog

MOTORVÄG SUGER!
Gick med
20 May 2004
Hoj
KTM 450 EXC. Cagiva Elefant 750. Triumph trepip
Jag läste att vibrationer kan medföra minskning av tillväxthormoner i blåsan och prostatan. Blåsan slappnar av och det blir svårt att pinka. Hur går det då för HD-åkare och andra med vita fingrar? Jag har hört att dom dricker mycket öl också.:D

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Jag läste att vibrationer kan medföra minskning av tillväxthormoner i blåsan och prostatan. Blåsan slappnar av och det blir svårt att pinka. Hur går det då för HD-åkare och andra med vita fingrar? Jag har hört att dom dricker mycket öl också.:D

ÄR DET SANT??

Jag har fan oxå läst det någonstans...hmm var var JO I FÖRSTA INLÄGGET I DENNA TRÅD:)

dsoders2

kronisk
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
zx9r-01
faan behöver köra mer mc... mitt problem är mer att den står i tid och otid... barn har jag så skuter skarpt gör bössan... :D

Sun King

Chrome Won't Get You Home. L116 -- BA04
Gick med
18 May 2006
Hoj
En Liten
Nej inte drabbad...
Men å andra sidan sitter inte jag på pungen och kör...

När jag skrev inlägget hade jag den här i åtanke: :D

(Källa: Sidan 42, "Bjarne & Bempa blir bikers", av Joakim Lindengren,
Tago Förlag, ISBN 91 86540 580)

liten_sitta_pa_pungen2.png

Ett hysteriskt bra seriealbum om två killars försök att bli bikers.

Last edited:

Gabor

Guest
ahhmen va fan.....

...jag har kört hoj i över 30 år, alla möjliga och omöjliga sorter , modeller, väder och temperaturer..

Jag är än mer horny och potent nog att ligga: nu än någonsin tidgare. Jag påstår att just hojkörning ger mer istället för mindre.

Min fru bävar för hur det skulle bli om jag slutar köra hoj, om man ska tro undersökningen...

EDIT: Såg just att det var en japansk undersökning....:D :D ... fy fan vilket garv....du stoppar ju i sig allt skit för att överhuvudtaget få fart på skinnmasken.

Sladjan R1

vevaxlar till salu!
Gick med
2 Apr 2008
Hoj
R1 07'
Läste precis om en annan undersökning dock från Kina där forskarna påstår att man får snea ögon om man kör sporthoj, speciellt de med nedfällda fotpinnar.

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Läste precis om en annan undersökning dock från Kina där forskarna påstår att man får snea ögon om man kör sporthoj, speciellt de med nedfällda fotpinnar.

Kanske var samma undersökning där jag läste att människor som kör HD automatiskt får ölmage och valrossmustach ala Paul Teutul Sr.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...