Jham IGEN.....

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Solen tittade ju fram idag på em, så jag plockade fram min ny putsade fina R6:a, åker till Statoil svartbäcken & tankar, blinkar vä mot stan, en bil före.... VAD GÖR HON !!! kör ut i korsningen upptäcker att det kommer bilar slänger i BACKEN... jag har då en bil bakom som ochså skall vänster... så det var bara att vänta på smällen : :mad: :finger :kulspruta de e faaan inte sant... han med den silver färgade R1:an 03:a ?? kom ochså precis, han flinade & drog.. :squid när jag där viftade med mina kraschade kåpor... Så nu är detta 3:e gången, är stammis på Jham../Micke

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Vad ska man säga... du verkar ha en sanslös otur. Jag skulle va så arg så... *censur*
Hur gick det med hojen, stora skador eller? Trist att bli av med hojen nu när säsången kommer igång ordentligt.

Lycka till /M

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
RÄTTELSE: ;) No hard feel... Silver R1:an ringde upp mig, hadde ej sett vad som hänt, han trodde att jag snackade med en polare & bara hälsade på han... så sorry SILVER (vet inte ditt namn..) om det lät lite illa !! :tummenupp / Micke

U-rek

City slicker
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
R1 -99 blå med laserstörare, kör oftast i gympabrallor
Killen på silver R1 heter jimmy en kille som alltid vill ut och åka

Yammaretta

to ride or not to ride...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 -05
tråkigt!

Åkte förbi när du stog och pratade med dom skyldiga,såg inte hur pass skadad hojen va men det va tråkigt att se,tur att grabbarna på jham e bra,hur gick det med dig då?

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Jodå de gick bra, ruggit nära att lägga hojen i backen... så skadorna blev relativt små, några jack i fr fälgen, trasig fr kåpa samt trasigt fram däck då "hjulkåpan"? sprack & skar in i däcket... kommer väl förhoppningsvis att gå relativt fort att ordna till dessa små skador men de suger ändå FETT :6surkart, har ju fan precis hämtat hojen.... då den gammla blev löst fr försäkringsbolaget för 4 1/2 v sedan.... Nu har jag väl ändå fyllt min säsongs kvot?? (eller? har inte kört bana än...)Skit samma snart :rock vi fett igen, så vi syns :squid ..../Micke

Last edited:

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Jag undrar bara...

Går inte reperationerna på bilförarens försäkring :confused:

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Självklart går det på hennes försäkring eller på farsan hennes då det va hans bil... han ringde mig nu i kväll och frågade vad det kommer att kosta, ville helst göra upp i godo !! så på mån får vi väl se vad Jonny el Roger på Jham säger.. mig spelar det ingen roll då jag än så länge aldrig varit vållande till någon skada på denna el min förra hoj.. så full bonus har jag än, men billigt är det ju inte i allafall att ha förs, har min på Folksam 1470:-/mån hel..../Micke

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det var ju skönt :tummenupp

Försäkringsmässigt lönat det sig att bo i Storvreta
Min R1:a kostar ca 1500kr/månaden här ute...

Vi får mötas upp på Vreten någon gång o ta en Pizza :fakta

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Låter som en bra ide... ALI är ju kung på baka pizza... är en mycket trogen Vreta special stammis... :) /Micke

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Självklart :tummenupp

Vi kan ta det när alla har fått rätt på sina hojar...

(Jag saknar ett stycke bakdäck :crash )

Fast det är klart, jag har ju bara 500meter dit...

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Affe_R1 skrev:

I det tempo vi har lagt upp på helgerna så lär vi ju ha betat av varenda pizzeria i närområdet... Inte bra för innehållet i skinnstället.

Fixa bakdäck borde väll inte vara något problem med tanke på ditt nya karriärsval :rolleyes: Titta en fågel, och vips så saknades det ett bakdäck på pallen...

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Affe_R1 skrev:

Fast det är klart, jag har ju bara 500meter dit...

asså, blir man lack eller vad.. farsan var inne på svenska gummi centralen idag o lämnade in mitt bakdäck för byte till pilot road, då jag jobbade..
när man kommer hem upptäcker man att dom har monterat bakdäcket ÅT FEL HÅLL.... *suck* är det svårt o titta på hur pilarna går på det däcket som sitter på å sen byta till det nya ?? usch.. hoppas verkligen för deras skull att dom har öppet imorgon..
/z

U-rek

City slicker
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
R1 -99 blå med laserstörare, kör oftast i gympabrallor
R6-Drutten skrev:
Självklart går det på hennes försäkring eller på farsan hennes då det va hans bil... han ringde mig nu i kväll och frågade vad det kommer att kosta, ville helst göra upp i godo !! så på mån får vi väl se vad Jonny el Roger på Jham säger.. mig spelar det ingen roll då jag än så länge aldrig varit vållande till någon skada på denna el min förra hoj.. så full bonus har jag än, men billigt är det ju inte i allafall att ha förs, har min på Folksam 1470:-/mån hel..../Micke
allt är ju relativt, min premie skulle ha blivit 4900 i månaden :eek: . killen på trygghansa bara garvade när han gav mig prisförslaget :D. så nu åker man trafikförsäkrad 1300:-/mån :eek:

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
U-rek skrev:
allt är ju relativt, min premie skulle ha blivit 4900 i månaden :eek: . killen på trygghansa bara garvade när han gav mig prisförslaget :D. så nu åker man trafikförsäkrad 1300:-/mån :eek:

...med en R1-99? Nice... Jag har en -95 och kör halv, och folk säger att jag är galen... :notme

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
U-rek skrev:

Sätt på dig skyddsutrustningen så får du billigare premie :rolleyes:

Last edited:

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
tråkigt att höra om hojen...

men det viktigaste är ju ändå att du klarade dig, kunde ju ha gått illa...

Det finns folk som lever av av att bygga motorcyklar... :fakta

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...