jkpg streetmaniacs körde om mig.

Status
Ej öppen för fler svar.

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Re: Re: Re: Re: Ut och rejsa

Jo visst stod man där och fick blåsa och greja, han undrade om jag ville sitta i bilen och blåsa. :öl
Men va faan lite nöje får man väl bjuda dom sura bilisterna på tänkte jag och blåste mig grön i synen. :FU
Han började till och med påpeka min körstil :mattias , att jag inte skulle förstöra för övriga ( ni då!) mc åkare! Hajade nog inte att jag värmde däcken :fatta! Jo det verkar gå att köra med crossar också, i stan allafall
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Emmi skrev:
Gården MC är väl mer supa än köra hoj?? :öl
JSM :squid
Rodentboy skrev:

Street Maniacs kastade in handduken tidigare i somras för att återuppstå ganska nyligen (antar jag)...Gården MC är det andra gänget, men det har väl inte så mycket med MC-åkning att göra egentligen..mest posera och bärsa..o ibland åker vi tom hoj...;)

Så om man läser tidigare inlägg så står de väl ganska klart o tydligt.. :crash :fakta
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Låter som en fin klubb :D , men jag menar allt går väl att kombinera. Drick först och kör, nej fan det blev galet :fatta! . Tvärtom naturligtvis
Kanske skulle försöka få ner galtarna från Falun till en drabbning i dimman :p . Tror förresten det var du som köpte däck av en av dom, Wei§müller. Såg förresten 2 hojar idag, såg inte riktigt modell eller märke men en röd honda kanske och en blå typ hornet el nåt.
 
Last edited:

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
OLDEN skrev:
Låter som en fin klubb :D , men jag menar allt går väl att kombinera. Drick först och kör, nej fan det blev galet :fatta! . Tvärtom naturligtvis
Kanske skulle försöka få ner galtarna från Falun till en drabbning i dimman :p . Tror förresten det var du som köpte däck av en av dom, Wei§müller. Såg förresten 2 hojar idag, såg inte riktigt modell eller märke men en röd honda kanske och en blå typ hornet el nåt.

Fin fin klubb.. du e välkommen till gården nån gång i framtiden.. då jag fått komma hem från sjukan.. o kan börja festa igen.. gården e nämligen hemma hos mig o carro... :D
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Maverick skrev:
Fin fin klubb.. du e välkommen till gården nån gång i framtiden.. då jag fått komma hem från sjukan.. o kan börja festa igen.. gården e nämligen hemma hos mig o carro... :D

Tack för det, låter i sanning som en bra ide. När du tillfrisknat skall jag ge dig en match i spritdrickandets ädla konst. Det blir det man få syssla med under vinterhalvåret, (förutom studier då)
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
OLDEN skrev:
Tack för det, låter i sanning som en bra ide. När du tillfrisknat skall jag ge dig en match i spritdrickandets ädla konst. Det blir det man få syssla med under vinterhalvåret, (förutom studier då)

Nja.. tror jag ska ta de lite lugnt me spriten ett tag.. så den matchen få nog vänta.. :D

Snart har de ju gått en hel månad sen kraschen.. o då har man ju haft en vit månad.. första gången man har de på väldigt många år.. :D :p
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
OLDEN skrev:
Tack för det, låter i sanning som en bra ide. När du tillfrisknat skall jag ge dig en match i spritdrickandets ädla konst. Det blir det man få syssla med under vinterhalvåret, (förutom studier då)

ska du ge mavve en match??! :hej

du har aldrig festat med han innan förstår jag...fast klart..du kommer ju uppifrån o det ryktas om att dom är rätt jävliga på o dricka :öl
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
Det handlar inte om vem som kan dricka mest...det är mer prestige i att bli fullast först och det tror jag att Maverick är obestridd mästare på :D

Som jag skrev innan (vilket även Maverick poängterade) så är det en hel del bärsande som förekommer på Gården, men det som det handlar om mest för min del är att umgås med mina vänner. Själva Mc-åkningen i sig har inte så mycket med Gården MC att göra.

Olden - Självfallet ska du komma till gården när våran kung och hövding är tillbaka på sin tron på ballen.
 

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
ska du ge mavve en match??! :hej

du har aldrig festat med han innan förstår jag...fast klart..du kommer ju uppifrån o det ryktas om att dom är rätt jävliga på o dricka :öl

Ska inte du ligga i sängen och vara förkyld...

Jävla simulant! :finger :slicka :whip
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Re: Re: Re: Re: Re: Ut och rejsa

OLDEN skrev:
Jo visst stod man där och fick blåsa och greja, han undrade om jag ville sitta i bilen och blåsa. :öl
Men va faan lite nöje får man väl bjuda dom sura bilisterna på tänkte jag och blåste mig grön i synen. :FU
Han började till och med påpeka min körstil :mattias , att jag inte skulle förstöra för övriga ( ni då!) mc åkare! Hajade nog inte att jag värmde däcken :fatta! Jo det verkar gå att köra med crossar också, i stan allafall

jorrrå.. där kom man o gled med sin firma bil med rodentboy i örat.....VAFAN här står ju haffar'n o skjuter laser, o en missnöjd mc åkare står o surar...... hmmmm han hade väl slangat op ö storgatan.......

tråkigt men det kunde antagligen vart värre, hoppas det iaf.

supa ikapp med mavve? jorrrå såattöhhh.... fullast fortast som sagt!! :crash :rock :cool: :öl :öl :öl

ska bli en syn....... :hej
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Jag anar lite tveksamheter, men det är klart, nog fan måste jag väl upp till bevis innan jag kan komma dillande med ngn utmaning!
Måste medge att det varit dåligt med drickande för mig på sista tiden också, men jag antar att maverick kommer käka piller ett tag, så jag har lite tid på mig att träna. Fullast först blir jag nog iof inte.
Var på svinträffen i sommras, där gick det 12,5 l för 4 fulla masar på 4 dar, ni får väl räkna på det men dräng var vi i alla fall.
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Ikon skrev:
ska du ge mavve en match??! :hej

du har aldrig festat med han innan förstår jag...fast klart..du kommer ju uppifrån o det ryktas om att dom är rätt jävliga på o dricka :öl
HAHa :öl :öl :öl :öl :öl :tummenupp Jodu jag och Gunde!
 
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
seadoo rxdi
Ikon skrev:
ska du ge mavve en match??! :hej

du har aldrig festat med han innan förstår jag...fast klart..du kommer ju uppifrån o det ryktas om att dom är rätt jävliga på o dricka :öl

De kan ja löööööööv dä!!! :öl
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
mmm vi få väl ta ett par bärs när jag få komma hem.. sen kan jag ju sitta o träna lite om dagarna när jag ändå inte kommer göra så mkt annat.. så man e toppform tills man kan börja röra sig lite mer.. :D

Undra vad som händer om polisen tar en.. när man e dyngfull.. glidandes runt i sin rullstol.. :p :D
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Wei§müller skrev:
De kan ja löööööööv dä!!! :öl

Det vet du! Lelle -04, då smäller det igen (men jag får fan frakta duken på släp till nynäshamn) Eller man kanske skall dänga upp den på taket på forden med räser ljudet.
 

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Jkpg
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Maverick skrev:
mmm vi få väl ta ett par bärs när jag få komma hem.. sen kan jag ju sitta o träna lite om dagarna när jag ändå inte kommer göra så mkt annat.. så man e toppform tills man kan börja röra sig lite mer.. :D

Undra vad som händer om polisen tar en.. när man e dyngfull.. glidandes runt i sin rullstol.. :p :D

Precis! Har också funderat på det. Lite då och då för att hålla toleransen uppe. Eller är det detta som kallas skåpsupa :crash
jaja. Kan tänka mig att frugan blir glad när hon kommer hem när man sitter där drängfull. Jag menar lite då och då har väl aldrig fungerat så bra för mig iaf. Har jag tagit en öl så är det mer eller mindre som att öppna dammluckorna på vid gavel :öl :hej :p

Be dom att skjutsa hem dig!
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top