Joakims blir svJocke

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Tja.
När jag reggade mig så använde jag mitt vanliga inloggningsnamn som jag brukar. Vilket inte blev så bra... :confused:

Så nu kör jag med "svJocke" :fakta i stället.

Ha de'
:) Jocke

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Du går emot strömmen ser jag..
n'Lasse bytte ju nyligen från "sv650", Simba (du får dyka upp vid Rörken och köra någon gång) bytte från R1100S....

Hur ska du nu göra om du byter hoj då? ;)

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
hihi.. sen blir svJocke något annat sen när du byter.. men det är OK! - för jag äter GODIS!&!

;p
/z

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Kryptonit skrev:
Du går emot strömmen ser jag..
n'Lasse bytte ju nyligen från "sv650", Simba (du får dyka upp vid Rörken och köra någon gång) bytte från R1100S....

Hur ska du nu göra om du byter hoj då? ;)

Därav mitt namnbyte. :fakta
För om försäkringen blir för dyr får jag antingen sluta ha helförsäkrat :eek: eller byta till en Ducce ST4 eller ST4s
om S:en har billig försäkring förståss :confused:

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
NU snälla UnLucky Luke får du inte skrämmas...Gå ibytes tankar innan du pratat med din bättre halva:lol Vänta med det iaf till du fått nya försäkringspremien :fakta
Jag tycker ju nästan lika bra om dig som om MYA... ;)

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce
Men Ina

kortstubina skrev:
NU snälla UnLucky Luke får du inte skrämmas...Gå ibytes tankar innan du pratat med din bättre halva:lol Vänta med det iaf till du fått nya försäkringspremien :fakta
Jag tycker ju nästan lika bra om dig som om MYA... ;)

... du har ju sagt att han ska byta till en med hälften så många cylindrar. Nu får du allt bestämma dig. :hej
//D

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
svJocke får förbli svJocke ett tag...

Alla namn är ju upptagna tråkigt nog :(

Så med andra ord får jag försöka hålla mig från att byta ett tag eller köpa en större sv sen ;)

Tina: Jepp, slängde in fejjan, så att man kan koppla hoj till personen. Så j**la svårt annars att ha kolla på alla annars.

JoS: ViragoJocke iofs en juste hoj, men rörken då!! :fakta

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Måtte du aldrig kalla dig ViragoJocke! :fakta :rodnar

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Re: Re: Det dröjer...

n'Lasse skrev:
50!? Jag tänker mig snarare när jag blir sisådär 70. Har inte så långt kvar till 50... :p

:D

När jag kommer upp i 50 års åldern skaffar jag nog en SV1000S, Falco eller liknande. Detta för att succesivt vänja mig vid twinvibrationerna tills jag är såpass gammal så jag inte kan köra en sportig hoj :crash

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Re: Re: Re: Det dröjer...

Kryptonit skrev:
:D

När jag kommer upp i 50 års åldern skaffar jag nog en SV1000S, Falco eller liknande. Detta för att succesivt vänja mig vid twinvibrationerna tills jag är såpass gammal så jag inte kan köra en sportig hoj :crash
:rofl

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Re: svJocke får förbli svJocke ett tag...

svJocke skrev:

Tina: Jepp, slängde in fejjan, så att man kan koppla hoj till personen. Så j**la svårt annars att ha kolla på alla annars.

Du, jag kan bara hålla med.
Känner mig mkt dum när man trallar runt på Rörken och det har kommit fram folk varenda gång jag vart där och: "Tinatjejen? de e du va?". Och då känner man sig först osäker, sen jättedum för att man inte kan placera/känna igen människan men det slutar med att man är jätteglad att de kände igen MIG så att jag fick träffa DEM :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
ska åka till den där konbanan du tipsa om ikväll,, vid sju-åtta tiden.
Men den låg i Rosersberg, inte Märsta :D

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
svJocke skrev:
Tja.
När jag reggade mig så använde jag mitt vanliga inloggningsnamn som jag brukar. Vilket inte blev så bra... :confused:

Så nu kör jag med "svJocke" :fakta i stället.

Ha de'

svJocke funkar men det är inte sista bytet, var så säker!

ViragoJocke, nej när du blir 50 eller 60 så köper du nog fjolårets Repsol Honda eller liknande bara för att visa omgivningen att du fortfarande är UNG och inte en Virago!!!

Rörken, sorgligt att missa så många måndagar, Jag har varit i Nordnorge och kom hem i måndagskvälll, det var den måndagen, nästa måndag får jag besök av släktingar från Californien, 3 damer i 50 års åldern, så det är den måndagen. Måndagen därpå så är det dagen innan Gotlandsresan och vi åker med tidiga båten, ungarna måste tvingas i säng tidigt, där rycker även den måndagen! Det blir 3 veckor på Gotland, ytterligare några måndagar utan Rörken, snyfft! Men, måndag den 18/8 hoppas jag till gudarna att jag kan närvara på Rörken, håll tummarna för mig!

/Simba

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Re: Re: Joakims blir svJocke

Simba skrev:
svJocke funkar men det är inte sista bytet, var så säker!

ViragoJocke, nej när du blir 50 eller 60 så köper du nog fjolårets Repsol Honda eller liknande bara för att visa omgivningen att du fortfarande är UNG och inte en Virago!!!

Rörken, sorgligt att missa så många måndagar, Jag har varit i Nordnorge och kom hem i måndagskvälll, det var den måndagen, nästa måndag får jag besök av släktingar från Californien, 3 damer i 50 års åldern, så det är den måndagen. Måndagen därpå så är det dagen innan Gotlandsresan och vi åker med tidiga båten, ungarna måste tvingas i säng tidigt, där rycker även den måndagen! Det blir 3 veckor på Gotland, ytterligare några måndagar utan Rörken, snyfft! Men, måndag den 18/8 hoppas jag till gudarna att jag kan närvara på Rörken, håll tummarna för mig!

/Simba

Vi ses på Rörken, vilket år som helst :rolleyes: :hej

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Re: Re: svJocke får förbli svJocke ett tag...

Tinatjejen skrev:
Du, jag kan bara hålla med.
Känner mig mkt dum när man trallar runt på Rörken och det har kommit fram folk varenda gång jag vart där och: "Tinatjejen? de e du va?". Och då känner man sig först osäker, sen jättedum för att man inte kan placera/känna igen människan men det slutar med att man är jätteglad att de kände igen MIG så att jag fick träffa DEM :tummenupp

Lite enklare att känna igen en tjej, det är ju inte as-många på rörken direkt även om det har blivit fler.

Skulle vara super om alla fick in sin ansikte i bilderna. :fakta

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping