Joakims blir svJocke

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Re: Re: Joakims blir svJocke

Simba skrev:
svJocke funkar men det är inte sista bytet, var så säker!

ViragoJocke, nej när du blir 50 eller 60 så köper du nog fjolårets Repsol Honda eller liknande bara för att visa omgivningen att du fortfarande är UNG och inte en Virago!!!

Rörken, sorgligt att missa så många måndagar, Jag har varit i Nordnorge och kom hem i måndagskvälll, det var den måndagen, nästa måndag får jag besök av släktingar från Californien, 3 damer i 50 års åldern, så det är den måndagen. Måndagen därpå så är det dagen innan Gotlandsresan och vi åker med tidiga båten, ungarna måste tvingas i säng tidigt, där rycker även den måndagen! Det blir 3 veckor på Gotland, ytterligare några måndagar utan Rörken, snyfft! Men, måndag den 18/8 hoppas jag till gudarna att jag kan närvara på Rörken, håll tummarna för mig!

/Simba

Nu får du lov att prioritera om! Vad är viktigast? Barnen eller hojen ah ah ahhh. Min tur att tjata på dig :7peta ;)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
svJocke skrev:
Jag vet det nu.... ;)

Hur gick det?

Asch.. hann ju lagom landa i Enköping så landande regndropp stora som dasslock fär med. Så de vart inget :(

Jag vill bara få det där jävla kortet och få göra och kör som och när jag vill nu. :gråta

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Re: Re: Re: svJocke får förbli svJocke ett tag...

svJocke skrev:
Lite enklare att känna igen en tjej, det är ju inte as-många på rörken direkt även om det har blivit fler.

Skulle vara super om alla fick in sin ansikte i bilderna. :fakta

Ja du har nog rätt.
Fast det har blivit fler och fler tjejer där tycker jag. Fast de allra flesta tjejerna åker ju bakpå tycker jag. *trist*
Vi andra hetsar runt efter västar :rolleyes: :D

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping