jobb intervju

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
gick vidare av 1450 sökande om jag fattade det rätt :banana
[/QUOTE]
1450!! Fan va j*vliht att vara ung idag.
När jag slutade skolan så fanns det 5-6 jobb där jag kunde börja direkt.
Och det var utan någon som helst vidareutbildning.

colik

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
CBR 600 mod
landen skrev:
Shait 1450 sökande, ska du bli astronaout eller? ;)

nja, rymdtekniker tror jag det kallas :D eller så är det vanlig knegare som monterar hyttar hela dagarna :brinnerup

Volvo är ju ett ganska eftertraktat jobb eftersom du har bra betalt, en sak som är bra är att dom vill ha bredd därför slipper jag konkurrera med folk som har 10 års erfarenhet utan konkurrerar bara med folk i min egen ålder...

visst är det jävligt att få jobb idag, skulle säkert kunna få städjobb men så jävla lite pengar har jag inte, tur det...

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
colik skrev:
visst är det jävligt att få jobb idag, skulle säkert kunna få städjobb men så jävla lite pengar har jag inte, tur det...

Been there done that, va tvungen att ha värsta kontakterna för mitt sketna underbetalda mejerijobb tom ju :D.

Hörde att dom skulle drogtesta alla nyanställda på Volvo nu så du får se till att inte stoppa i dig något skumt :rofl

Dr BODOL

Med en tub FIXANAL......
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
GSXR 750 -96
Ta det bara lungt och var dig själv...

Jag har suttit med på många anställningsintervjuer. Alla frågorna har som mål att folk ska få en bild av vem du som person är.

Det som jag ofta har sett är hur personer som är duktiga och motiverade är otroligt nervösa, och beter sig märkligt.

Ta det bara lungt, försök vara dig själv. Ja, jag vet att det är enkelt att säga men det är det enda som gäller.

/Dr B.

colik

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
CBR 600 mod
landen skrev:
Been there done that, va tvungen att ha värsta kontakterna för mitt sketna underbetalda mejerijobb tom ju :D.

Hörde att dom skulle drogtesta alla nyanställda på Volvo nu så du får se till att inte stoppa i dig något skumt :rofl

jo man måste fan ha kontakter för att komma någonstans, jag har det så nu får man bara sköta sig och hoppas dom vill ha en...

Jepp drogtestad ska man få bli, är helt rätt iofs men då måste man pissa i en mugg va :va

putte

Guest
colik skrev:
jo man måste fan ha kontakter för att komma någonstans, jag har det så nu får man bara sköta sig och hoppas dom vill ha en...

Jepp drogtestad ska man få bli, är helt rätt iofs men då måste man pissa i en mugg va :va
Piss i mugg med en gammal sköterska som sneglar bakom axeln :lol

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...