Men om man vill tjäna "bra" så finns det väll rätt mycket slitjobb innom byggbranchen som rivare ställningsbyggare mm.
Lyckatill!
Är 200 pix / h bra för att slita sig sönder och samman, få diskbråck och trasiga händer?
Men om man vill tjäna "bra" så finns det väll rätt mycket slitjobb innom byggbranchen som rivare ställningsbyggare mm.
Lyckatill!
Sokte jobb pa Manpower for manga ar sedan och det var bara att borja jobba dagen efter. Kanske lite krangligare numera men klart vart ett forsok..??
Det är inte värt att åka till västerås för de pengarna
Jag är utbildad massör!!!!
Jag med.... masserar du mig så masserar jag dig!!!
Är 200 pix / h bra för att slita sig sönder och samman, få diskbråck och trasiga händer?
Är det du som jobbar på box3180563Slänger ut en seriös förfrågan.
Är detnågon som har behov av ett tillfälligt jobb i två veckor och vet hur en terminal fungerar så skicka mig ett pm snarast!
Slänger ut en seriös förfrågan.
Är detnågon som har behov av ett tillfälligt jobb i två veckor och vet hur en terminal fungerar så skicka mig ett pm snarast!
Är det du som jobbar på box
Jag vinkar alltid när ja ser dig Är det bara du som är mc bud eller finns det flera? Jag är jätte sugen på att jobba som det, men ´det fanns inte med som sökbar tjänst på hemsidan
Jag har ingen aning om hur en terminal fungerar men jag är väldigt snabblärd dock men å andra sidan så kan jag bara jobba kvällar och helger då jag pluggar till 18 på vardagarna
OM du kan får du jätte gärna kolla upp om det finns nån mer tjänst ledig har både A och B kort.
/ Blomman - Stephanie Åström
Har mina aningar!
Var, när och hur?
Vad är det som ska lagas? Skicka hit dem så fixar jag3182865Jag söker efter en sömmerska.
Har 5 jeans som behöver lagas (kanske nåt par hos skrutten oxå)
Känner du dig manad, skicka pm!
Och slutligen, vad det gäller mc-bud. Även dom är egna åkare och en sak som nog många inte tänker på..... NEJ, dom jobbar inte bara när solen skiner. Dom kör ca 6-7000 mil om året och dom är i tjänst oavsett väder.....
Hur många är fortfarande intresserade? ;-)
Mvh
Ola Bäckman
Fan vad fint med en jobbsökartråd!
Ingen som behöver en elkonstruktör till sommaren, för då är jag klar med min utbildning!?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |