Nisse Järnet
pschyy =D
Tyckte det sög faktiskt. Jobbade 10h om dan, om inte mer. Sen dör man ju av stolarna! Inte sköna för 5 öre! Fast ibland var det bra iof, men njaa....
Jag fick 14, alltså runt 10 efter skatt. Men då hade jag bilen hem också.KIRE skrev:Hur mkt brukar man tjäna rent generellt?
Oftast kör man ju på Provision när man kör bud.. dom som kör bud på mitt jobb, ligger runt 18-21000 före skatt. Fast då är det ingen Lunch+magsår, så att sägaKIRE skrev:Hur mkt brukar man tjäna rent generellt?
Man kan säga att du hittar rätt bra inne i stan då..BadToy skrev:Efter nästan 16år så börjar man tröttna...
//Simon
Anneli skrev:Jag skulle vilja bli mcbud, men blir dumförklarad så fort jag tänker tanken högt..![]()
Det sade min morfar också när han levde. Man fick absolut inte säga att man trivdes på ett jobb och att vara arbetslös var så lågt man nånsin kunde sjunka. Man skulle dra sitt strå till stacken under stor möda och dra in så mycket pengar som möjligt till familjen. Fascinerande hur stark arbetarrörelsen var bara ett par generationer tillbaka. Själv önskar jag att man iaf hade lite av den arbetsmoralen.Robban W skrev:Att arbeta handlar om att lida.
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |