hållundan
Emozione!
Sadam skrev:He he de här blir ju som natt tråden mavve hade. Swedie får ta borten när han vaknar he he
Edit nu när filmen på 4:an är slut så kan ingen hjälpa mej med bild på Dragan joksovic
Vem e Dragan Joxosåvitch?
Sadam skrev:He he de här blir ju som natt tråden mavve hade. Swedie får ta borten när han vaknar he he
Edit nu när filmen på 4:an är slut så kan ingen hjälpa mej med bild på Dragan joksovic
Vad jobbar du med?Ulvheden skrev:Kan trösta dig med att jag började kl.18 och slutar inte förrän kl.07....
Hahahah, ja den är ju rätt bra...foppa skrev:kom igen nu, betygsätt denna tråd.. själv röstade jag på utmärkt!
hållundan skrev:Vem e Dragan Joxosåvitch?
Ahaa, på parkeringen nån gång i tiden? Varför bild på han? Ny avatar?Sadam skrev:De e torpeden som levde i stockholm och som blev skjuten till dötts på solvall
japp han -98 var de fast inte på nån parkering. Jo presic men inte här utan på en annat forumhållundan skrev:Ahaa, på parkeringen nån gång i tiden? Varför bild på han? Ny avatar?
Det finns alltid dom som har det värre.....hållundan skrev:fan, trodde jag var ensam. Tänkte skapa en liknande tråd... men men..
Vad jobbar du med? Själv sitter jag på SKF å spanar på ett gäng maskiner som funkar bra... Alltså inte ett piss att göra... Jobbat från 18:48, ska jobba till 06:00... Ball.
Mjo, det är sanning.Stephen skrev:Det finns alltid dom som har det värre.....
Varför upp så tidigt??Jonne_boy skrev:haha! vissa har det jobbigt,
själv sitter man och just kommit hem från party,
massa finsa flickor på 15-17, suttit i en bastu hela kvällen och varit social.
drukit sprit och varit glad,
nu börjar samvetet komma ikapp.
ska upp kl. 05,45 imorrn (idag)
det e typ lite mer än en timme kvar,,
wii.. säkert mycket pigg imorron!!
foppa skrev:jag är syrra... ingen som kollar om jag är ensam..
GRIS!!!OverTheTop skrev:Heeeey , jobba natt kan suga ganska hårt. Själv sitter jag på ett hotell i Bad Gastein Österrike ieceptionen o jobbar natt. Sesongen börjar ta slut nu= nästan inga gäster på hotellet. Har haft 2 ryska girls som har checkat in sent.
Kort titt på vädret - mmm det ska bli sol imorgon efter att det har snöat i 3 dagar nu. det har varit pekt puder åkning hittills, 1,5 m snö på berget.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|