Jobbig reklam

kebne

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR
Jag tycker att man skall se över kvalitén på den reklam som visas. Det är väldigt jobbigt med "blinkande" reklam, sänker upplevelsen av en i övrigt bra site.
Så.. Ju mer det skiftar i färg desto mer epilepsiframkallande. Svart-vita blink t.ex..
Kan man inte ha en liten hårdare koll på reklamen och be annonsörerna göra om dem ifall de är störande?
Alternativt erbjuda lite hjälp med framtagningen av animationerna, kanske mot en penning.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Visst är det mkt reklam, jag störs ibland, men killen bakom är ju inte dummare än att ta betalt av annonsörer och lägger ut annonser som företagen vill ha dem.
Sidan är fortfarande gratis att titta på, därför ska vi icke klaga så mkt.

Men som sagt, kan man få annonsörerna att tänka på detta, samt framföra det vänligt till dem, så kanske det blir bättre och bättre...

Tycker jag då :rolleyes:

Last edited:

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
kebne skrev:
2090211 Jag tycker att man skall se över kvalitén på den reklam som visas. Det är väldigt jobbigt med "blinkande" reklam, sänker upplevelsen av en i övrigt bra site.
Så.. Ju mer det skiftar i färg desto mer epilepsiframkallande. Svart-vita blink t.ex..
Kan man inte ha en liten hårdare koll på reklamen och be annonsörerna göra om dem ifall de är störande?
Alternativt erbjuda lite hjälp med framtagningen av animationerna, kanske mot en penning.
Håller med dig gällande den blinkande "Bomber Magazine"-reklamen, ...ganska/väldigt irriterande. I övrigt snyggt & propert !

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
jodå, ska se över det där faktiskt. håller med och brukar påpeka detta till annonsörer.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Ömh, är det bara jag eller har upplösningen i SHloggan förändrats till det lägre?
Det ser ju nästan suddigt ut nu när det står "Här snackas det Sporthoj"

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...