Jofama erbjudande

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Neutral skrev:
2604047 Det vann nyss MC-folkets test över Dainese, Alpinestars, Knox m fl.


Kan någon som fått erbjudandet kort sammanfatta vad som ingår och till vilket pris? :)

Står inga priser, står att ifall man vill veta mer om erbjudandet skall man skicka ett email.
 

P@trik

#16
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
race
flugan skrev:
2604072 Står inga priser, står att ifall man vill veta mer om erbjudandet skall man skicka ett email.


Inte bara att det inte står några priser,dom hänvisar till hemsidan men där står det inte mycket..

För att få veta något om erbjudandet verkar man få maila en intresseanmälan.Ska göra det men tycker det är lite dåligt att skicka ut ett "erbjudande" som man inte ens får veta vad det är eller hur mycket det kostar utan att först skicka in en intresseanmälan.
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
P@trik skrev:
2604083 Inte bara att det inte står några priser,dom hänvisar till hemsidan men där står det inte mycket..

För att få veta något om erbjudandet verkar man få maila en intresseanmälan.Ska göra det men tycker det är lite dåligt att skicka ut ett "erbjudande" som man inte ens får veta vad det är eller hur mycket det kostar utan att först skicka in en intresseanmälan.

Kanske är selektivt erbjudande, 'mediabetäkt' RR får bättre pris ;)
 

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
Har för mig att det blev runt 40% rabatt mot butikspris för förra årets erbjudande. Antar att det är ngt liknande i år.
Så för dom pengarna så kommer man inte hitta ngt bättre, förutsatt att man inte är sponsrad då.
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Depåbitchen skrev:
2604215 Har för mig att det blev runt 40% rabatt mot butikspris för förra årets erbjudande. Antar att det är ngt liknande i år.
Så för dom pengarna så kommer man inte hitta ngt bättre, förutsatt att man inte är sponsrad då.

40% låter ju hur bra som helst :tummenupp
 

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Rimligt nära Sviestad
Hoj
Inte just nu
Kan inte svara för de produkter som ingår i årets paket men vilken kundservice jag fått från jofama när jag handlade förra året. Det var lite strul med leverans av mitt paket med det kompenserades med råge av det bemötande jag fick som plåster på såren. Prismässigt var förra årets paket mycket bra för min del så jag antar att det är det även i år.

köp köp köp !!!! (..om du behöver prylarna vill säga)
 

FL

runt runt...
Gick med
30 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
R6
Köpte paketet förra året med Halvarsson ställ och ryggskyddet och blev positivt överraskad!
Stället jag fick levererat hade lite för långa ben för mig men det var bara ett samtal till Marie som det hänvisas till i brevet så löste sig det hela. Skickade tillbaka stället, ändringar utfördes och tillbaka igen på en vecka cirka. Inget krångel eller ifrågasättande.
Halvarsson stället är väldigt vurptåligt också, i det avseendet nog det bästa jag haft :)
 
Last edited:

"Lucci"

Med armbågen i marken
Gick med
2 Feb 2005
Ort
Tokholm
Hoj
Såld
Neutral skrev:
2604047 Det vann nyss MC-folkets test över Dainese, Alpinestars, Knox m fl.

Den vann över alla ryggskudd i Bike:s supertest för nått år sen, den funkar riktigt bra faktist, den enda jofama produkten jag är nöjd med, gummiplattan absorberar stöten o fördelar den så att inte all energi kommer på samma ställe, det är större risk för ryggskador om stöten kommer på en punkt som det gör med en plastplatta.

Mvh Lukas
 

Mogge70

Rapido MCK
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda VTR1000F 2003
Jag tyckte det verkade helt ok, snyggt skinnställ och ryggskyddet har ju blivit bäst i test i år. Vet en tjej som köpte ryggskyddet och var mycket nöjd.
Jag mailade iallafall och anmälde mitt intresse för vidare information.
 

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Globen ser mig
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Har du beställt? Jag har skickat intresseanmälan men inte fått något mer.
 

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Ort
Stockholm
Hoj
1100 F, och en trave smått
Jag använder Jofamas produkter i RR-Fabriken. Det kan bli ganska många arselkanor när man är ny och gör lite misstag. Kanske inte i så våldsamt höga farter då, men kvaliten får högsta betyg. Sedan 2002 tror jag det varit ett ställ som passerade gränsen för vad som gick att reparera.

Ryggskydden är absolut första klass, om man kollar på lite tester som gjorts dom senaste åren. Och handskarna...skitbra!

Men ta inte bara mitt ord för det. Ställ frågan till juniorerna. Jag skojar inte när jag säger att det finns dom som vart omkull 20-30 gånger på en säsong. I samma ställ.
 

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Aprilia Sportcity One
Jag har bara testat deras handskar och måste säga att jag gillar de skarpt. Fint material och bra passform vilket ger fingertoppskänsla. :klappar
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Tydligen har det varit lite väntetider på skinnställ & handskar.
Jag beställde bara ryggskydd och handskar och skulle få det levererat 'inom nästa vecka'.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top