Johans verkstad blir jag minst sagt trött på...

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Det beror på vem man frågar. Dom gjorde bort sig när jag hade hojjen där och tog inte ansvar då don hade missat ett stag till en glidskena för kamkedjan... Så dom går jag aldrig till igen.

Aj, vad tråkigt. Första gången jag hör något direkt negativt om den firman. Har lämnat in mina hojar där flera gånger och de har utfört servicen till belåtenhet varje gång. Min MC-lärare var den som rekommenderade dem första gången och även jag har varit nöjd som sagt.

Slowrider

Medlem
Gick med
6 Mar 2011
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K5 & Honda CBR 1000 ROSSI EDITION
Aj, vad tråkigt. Första gången jag hör något direkt negativt om den firman. Har lämnat in mina hojar där flera gånger och de har utfört servicen till belåtenhet varje gång. Min MC-lärare var den som rekommenderade dem första gången och även jag har varit nöjd som sagt.

Ja, grejen va ju att jag lämna ju den där av en anledning, för att jag hörde gott om dom. Dom va ju överlägset snabbast i förhållande till alla andra runt gbg som villa ha typ 1-2 månader på sig å göra det han gjorde på drygt en vecka.

men tabbar man sig på en sån grej gör det att jag inte litar på dom, sen vill han inte ta ansvar för det heller och kompensera sitt misstag så därför kommer inte jag dra dit ngt mer om jag inte vill ha reservdelar, för det har han ju. Haha!

Slowrider

Medlem
Gick med
6 Mar 2011
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K5 & Honda CBR 1000 ROSSI EDITION

Ja, grejen va ju att jag lämna ju den där av en anledning, för att jag hörde gott om dom. Dom va ju överlägset snabbast i förhållande till alla andra runt gbg som villa ha typ 1-2 månader på sig å göra det han gjorde på drygt en vecka.

men tabbar man sig på en sån grej gör det att jag inte litar på dom, sen vill han inte ta ansvar för det heller och kompensera sitt misstag så därför kommer inte jag dra dit ngt mer om jag inte vill ha reservdelar, för det har han ju. Haha!

Swanemar

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2012
Hoj
Kawasaki ZX-6R 2007
Den uppgift du får via telefon skall innefatta allt och får inte överstiga mer än 10% när du hämtar hojen. Annars är de skyldiga att ringa upp dig för å kolla om det är ok.
(så var det på min tid i alla fall):tungan

De stämmer, ligger med under KKL (fråga mig inte vart, men de kan man trycka upp i nyllet på dem)

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras