Jorden runt på R1

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Haha ingen MC är olämplig, alla passar beroende på hur man kör dem! :tungan
:D:D Prova en Boss Hoss med V8 och landsvägsdäck på en lerig väg då och berätta hur långt du kom ;)

Tyvärr börjar åldern ta ut sin rätt (32år) och 45 mil på K5'an räckte en dag. Inget touringtempo på motorväg då iof :)

SemesterPojken

Körkortslös
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Yamaha R6 -06
:D:D Prova en Boss Hoss med V8 och landsvägsdäck på en lerig väg då och berätta hur långt du kom ;)

Tyvärr börjar åldern ta ut sin rätt (32år) och 45 mil på K5'an räckte en dag. Inget touringtempo på motorväg då iof :)

Haha beror på hur hög fart du har ;)
Humm, jo det där med åldern, är iofs bara 19 år fyllda och då är man väl odödlig! eller? :confused: Men kanske får igen det när jag blir äldre skulle jag tro!

Edit: Boss Hoss hojjarna med V8 är en mc som jag skulle vilja ta en titt på, verkar jävligt manlig! :cdevil

Last edited:

Got Torque?

Demonteringsgeni
Gick med
30 Sep 2007
Hoj
CBR954RR
Undrar just hur pass mycket besvärligare det var att åka den där sträckan på en R1 istället för en Offroad? Frågan är om det skiljer så mycket egentligen.
Man lär ju välja vägarna mer noggrannt och visst blir det jäkligt i terrängen men planerar man kanske man inte måste hamna i så långdragiga sådana partier?
Klart hård snubbe att våga, men han ser ju ganska bekymmerslös ut i filmen....

Boss Hoss sa någon...tja gillar man att baxa runt på 450kilo med hög tyngpunkt så är det ju helrätt. Dem finns för övrigt med ZZ502 bigblock motorn från GM också....8.2liter. Det är ballt att någon bygger en sådan hoj, men jag tror inte den funkar något vidare. Nog med OT för denna gång.
Undrar vad man kan våga sig på för äventyr själv framöver? -Till macken ock tanka kanske?:rolleyes:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Haha beror på hur hög fart du har ;)
Humm, jo det där med åldern, är iofs bara 19 år fyllda och då är man väl odödlig! eller? :confused: Men kanske får igen det när jag blir äldre skulle jag tro!

Edit: Boss Hoss hojjarna med V8 är en mc som jag skulle vilja ta en titt på, verkar jävligt manlig! :cdevil

Om man har noll mannlighet själv så why not ;)

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
Senast när jag går i pension ska jag ta hojen ner till Thailand och aldrig komma hem igen. världens bästa land.

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!