Vet ni vad? Kalla mig inte kommunist nu, för det är ett pinsamt korkat och efterblivet litet argument - men vi har detta problemet för att vissa människor ( oftast psykopater) känner att 23 miljarder på banken inte RÄCKER FÖR ATT DOM SKA KÄNNA SIG TRYGGA! Dom behöver flera biljarder minst för att inte det där svarta tomma hålet i magen ska kännas så avgrundslöst eller nåt, vad vet jag. Jag har det rätt ok med 30-40 loppor i månaden men så bespottas jag allmänt som en fattiglapp och lösdrivare av de som tycker att några miljoner i månaden är kaffepengar också.
Rör mig inte i ryggen direkt, då jag VET att deras resursslöseri gör alla andra människors hushållande meningslöst.
Ekonomi betyder för övrigt ursprungligen "hushållande med resurser" inte "råna människor blinda och lägg guldet på hög".
Visste ni det?
Dessa människor som sitter på miljarder dom stulit ur marken och under våra näsor bygger dessutom just nu bunkers som kan upprätthålla liv för deras familjer medan radioaktiviteten avklingar. Alltså finns det stora och fina planer för att säkra resurserna till "rätt" människor.