Julafton och man jobbar

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
HADE EN R1a..
Om du kommer hit och svarar i telefonen, så åker jag hem till familjen :tummenupp

Lätt... Kan komma direkt :tummenupp Vart jobbar du ??

Skotta snö, klipp gräsmatan, tvätta bilen/hojen, odla potatis ja finns ju en massa prylar du kan göra om du vill jobba.. :)

Bor i skåne de blev aldrig snö här det bara regnar :tummenupp Hojarna är ny tvättade.. Blir lite lerigt att ta ut gräsklipparen i dag :D

Last edited:

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
HADE EN R1a..
Nja de kan ta sin tid... Ska sätt mig i bilen direkt.. Hur länge ska jag jobba då ??

Zweed

Lost in Holland
Gick med
7 Jun 2006
Hoj
Kawasaki Z1000 ABS 2007 Samt en Bandit 600n
Lätt... Kan komma direkt :tummenupp Vart jobbar du ??

Bor i skåne de blev aldrig snö här det bara regnar :tummenupp Hojarna är ny tvättade.. Blir lite lerigt att ta ut gräsklipparen i dag :D

He he samma väder här, tog bågen till jobbet idag..

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Hoj
Letar
Hade tänkt att ta en runda i dag man det var regnat hela dagen:mad:

Det låter jo riktigt bra... Men nu är det jo bara ett problem.. Vart ska jag bo när jag har jobbat klart :confused:

Haha det kan vi ordna när du kommer upp :tummenupp Oroa dig inte för det :tungan

Vad har du för krav på boende :D

Last edited:

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Du missar ju inget direkt, maten är man ju redan less på. Kalle anka har man sett förut inte direkt så det är något nytt. Julklappar som man inte vill ha men ändå spelar glad över att ha fått ? Alltså vilket jäkla hyckleri, ytterligare en anledning att försöka vara trevlig med släkt som man inte vill umgås med annars :va

Ja jag gillar julen och längtar varje år :rolleyes:

Kan ju informera alla er sörlänningar om att imorse så snöade det lappvantar och grannen (bor nån km bort) kom förbi på skotern :blah

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Hoj
Letar
Du missar ju inget direkt, maten är man ju redan less på. Kalle anka har man sett förut inte direkt så det är något nytt. Julklappar som man inte vill ha men ändå spelar glad över att ha fått ? Alltså vilket jäkla hyckleri, ytterligare en anledning att försöka vara trevlig med släkt som man inte vill umgås med annars :va

Ja jag gillar julen och längtar varje år :rolleyes:

Haha ja du gör det va :D

Ja lite rätt har du, men firar man med rätt personen kan man ha riktigt mysigt :)

Jullov regerar! :yoparty

:litenpojke :tomten

Haha, jullov i all ära

Last edited:

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Haha ja du gör det va :D

Ja lite rätt har du, men firar man med rätt personen kan man ha riktigt mysigt :)

När släkten har släppt mig ska jag ner på puben och ta mig en öl med mina vänner :tummenupp Så visst fan kommer jag att ha kul med mitt julfirande :D

Och nej jag är inte alls avundsjuk på dig och skulle inte vilja byta med dig heller faktiskt.

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Hoj
Letar
Ser ur som de blir en bra jul ändå.

Fast du ska jobba..

När släkten har släppt mig ska jag ner på puben och ta mig en öl med mina vänner :tummenupp Så visst fan kommer jag att ha kul med mitt julfirande :D

Och nej jag är inte alls avundsjuk på dig och skulle inte vilja byta med dig heller faktiskt.

Inte trodde jag det heller,

Jag har utgång imorgon istället

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...