håkan
Brumm brumm
Så, är det dags att börja spara sig till julmiddagen?
Kommer det nåra fler till baren senare på kvällen?
håkan skrev:Så, är det dags att börja spara sig till julmiddagen?
jP skrev:Men framförallt, vem är tomte?
håkan skrev:Så, är det dags att börja spara sig till julmiddagen?
Webspy skrev:men kom då !
//A
Yasha skrev:Är det någon som känner sig sugen på att äta julbord, så ställer jag min plats till förfogande. Först till kvarn är naturligtvis den som tar platsen och ändrar mitt namn till sitt...
Jodå, mitt ben kommer finnas till förfogande lite senare på kvällen...Kakan skrev:Nä vad tråkigt att du inte kommer får man fråga vaför hmmm eller kommer du senare?? (får ingen knappra på dit ben denna gång??)
Yasha skrev:Jodå, mitt ben kommer finnas till förfogande lite senare på kvällen...
Och tack för omtanken...
Mee hungry!!!Yasha skrev:Jodå, mitt ben kommer finnas till förfogande lite senare på kvällen...
Och tack för omtanken...
Kan du ta andra benet den här ggn?!?ktmjacke skrev:Mee hungry!!!
Benet???Det är väl grisfötter man äter på julbord va???Muahahahahaaaaaaa (kunde inte låta bli,solly)Yasha skrev:Kan du ta andra benet den här ggn?!?
Jaja, fötter, revben, skinka... you name it, we've got it.. same pig, different part? Menar du att det är min fötter du vill knapra på då eller?!?ktmjacke skrev:Benet???Det är väl grisfötter man äter på julbord va???Muahahahahaaaaaaa (kunde inte låta bli,solly)
Japp,med massor av sån där dallrig gucka på.Yasha skrev:Jaja, fötter, revben, skinka... you name it, we've got it.. same pig, different part? Menar du att det är min fötter du vill knapra på då eller?!?
Hayaaa!
// Miss Piggy
Den dallriga guckan brukar väl inte sitta på fötterna?!?ktmjacke skrev:Japp,med massor av sån där dallrig gucka på.
Ever done it the "norrland way???"Yasha skrev:Den dallriga guckan brukar väl inte sitta på fötterna?!?
Nej fy, Veronica, sluta spamma och tänka konstiga tankar nu...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|