Juldagen i Helsingborg...

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
Mr Madicken får gärna höra av sig till mig pronto och tala om vad som hände.

Jag gillar skämt men inte på den vägen.

/D

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
996D skrev:
2677692 Mr Madicken får gärna höra av sig till mig pronto och tala om vad som hände.

Jag gillar skämt men inte på den vägen.

/D
Försöker ringa men ingen som svarar. 996D får gärna höra av sig så snart det är möjligt.

Miss Bumblebee

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
Suzuki sv650s-99 såld!
Tack för en trevlig kväll i går, speciellt tack till Blacktriple för Absinthen och till 996D som har förgyllt vår annandag, som verkligen e en annan dag än igår, vi ligger i dag horisontellt i soffan och lär förtsatta göra det (jag o Busis), fast det kunde ju ha blivit badrummet....:sjuk
Sist men inte minst måste vi tacka Madikken som tog initiativet utan dig hade vi inte haft det så bra som vi nu har det.:fyllisar

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
Miss Bumblebee skrev:
2677895 Tack för en trevlig kväll i går, speciellt tack till Blacktriple för Absinthen och till 996D som har förgyllt vår annandag, som verkligen e en annan dag än igår, vi ligger i dag horisontellt i soffan och lär förtsatta göra det (jag o Busis), fast det kunde ju ha blivit badrummet....:sjuk
Sist men inte minst måste vi tacka Madikken som tog initiativet utan dig hade vi inte haft det så bra som vi nu har det.:fyllisar

Jag har ont i huvudet...

Jag får väl bjuda på lite av underhållningen då jag inom loppet av fem minuter först raggat på en gift tjej och en lesbian som hånglade med sin tjej till slut.

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Miss Bumblebee skrev:
2677895 Tack för en trevlig kväll i går, speciellt tack till Blacktriple för Absinthen och till 996D som har förgyllt vår annandag, som verkligen e en annan dag än igår, vi ligger i dag horisontellt i soffan och lär förtsatta göra det (jag o Busis), fast det kunde ju ha blivit badrummet....:sjuk
Vassegoa!
Kan konstatera att man får ont på en massa märkliga ställen när man blandar Absinth med kebab.

Tack för igår och inatt, det gör vi inte om.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Maverick_ou812 skrev:
2677957 Vassegoa!
Kan konstatera att man får ont på en massa märkliga ställen när man blandar Absinth med kebab.

Tack för igår och inatt, det gör vi inte om.

Fotobevis på det? :va

Har tittat genom min kamera lite, det som är där har jag inte varit med om... Vad jag minns i alla fall. :rolleyes:

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Får tacka alla inblandade i gårdagens festligheter. Mycket trevlig tillställning :)
Försvann hemåt när klockan var....eee nåt. Vet inte om det var isteet eller den röda juldrycken som gjorde att marken inte var still :va Men jobbigt var det. Blir horisontalläge i soffan idag. Snart kanske det slutar gunga också :tungan

Sen förstår jag inte varför ni envisas med dom häringade kamerorna :rolleyes: Blir ju aldrig bra på dom bilderna

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Var som sagt en kul kväll, trist bara med alla köer o sånt :rolleyes:
Turligt nog kom man ju hem i tid typ runt 04.00 hoppas ni som var kvar ute
hade fortsatt kul i röran :D

YappE

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Såld!
den värsta skandal storyn kom ju typ vid 05.00 vid kebbab house.....

ingen rolig pers.... tror bestämt att någon ska skämmas med....

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år