996D
BTG 7,16.9
Mr Madicken får gärna höra av sig till mig pronto och tala om vad som hände.
Jag gillar skämt men inte på den vägen.
/D
/D
Försöker ringa men ingen som svarar. 996D får gärna höra av sig så snart det är möjligt.996D skrev:2677692Mr Madicken får gärna höra av sig till mig pronto och tala om vad som hände.
/D
Miss Bumblebee skrev:2677895Tack för en trevlig kväll i går, speciellt tack till Blacktriple för Absinthen och till 996D som har förgyllt vår annandag, som verkligen e en annan dag än igår, vi ligger i dag horisontellt i soffan och lär förtsatta göra det (jag o Busis), fast det kunde ju ha blivit badrummet....
Sist men inte minst måste vi tacka Madikken som tog initiativet utan dig hade vi inte haft det så bra som vi nu har det.
Vassegoa!Miss Bumblebee skrev:2677895Tack för en trevlig kväll i går, speciellt tack till Blacktriple för Absinthen och till 996D som har förgyllt vår annandag, som verkligen e en annan dag än igår, vi ligger i dag horisontellt i soffan och lär förtsatta göra det (jag o Busis), fast det kunde ju ha blivit badrummet....
Sist men inte minst måste vi tacka Madikken som tog initiativet utan dig hade vi inte haft det så bra som vi nu har det.
Maverick_ou812 skrev:2677957Vassegoa!
Kan konstatera att man får ont på en massa märkliga ställen när man blandar Absinth med kebab.
Tack för igår och inatt, det gör vi inte om.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|