Vilken kväll
Hade jätteskoj även om Harry's hade väldigt dålig dj denna kvällen av någon anledning
Men men, fick ju skakat rumpan lite i varje fall... Eller ja, tillräckligt mycket för att ha ont i både fötter och ben idag
Men jag ska aldrig mer åka taxi med Carro
*Halv 3 är det dax att lämna Harry's, jag står och tvekar om jag ska med, eller stanna kvar med Dede. Jag inser att jag är ganska full och att det nog kan vara skönt att komma hem och sova *vuxenpoäng*
* Sticker iväg och äter med de andra. Ganska gott med något i magen faktiskt.
Klockan är väl runt 3 när vi når Knutan.
* Börjar leta taxi som inte ruinerar oss. Men Carro åker bara med ett visst bolag så det blir till att sortera lite....
* 10 min senare ringer Carro till Sofia och frågar om de ska med hem. Vilket de skulle. De stod i kön för jackan nu.
* Folket till Dahlhem får tag i en taxi och åker.
* Lite senare ringer Carro Sofia igen och frågar var de blir av. Denna gången får hon svaret att de är påväg till kön för att hämta ut jackan....
Vi går in och sätter oss på Knutan...
* Sofia, madde och danne dyker upp. Vi blir sittande inne på knutan och snackar om något som jag inte lyssnar på.
* Jag får sällskap av en "trevlig" gubbe (alkis?) som berättar hur fina ben jag har och hur han ska dra hem mig och knulla skiten av mig, om jag bara följer med ut......
Den enda som uppmärksammar att jag har lite problem är Rasmus, och han bara pekar, skrattar och går ut och röker...
(Varför kommer inte min aggressiva sida fram när jag behöver den?
)
* Kall, full och jäkligt trött så försöker jag att få nyckeln av Rasmus så jag kan åka hem själv. Misslyckas totalt, men han inser nog att jag inte är på så bra humör så 10 min senare sitter vi i en taxi hem i varje fall.
Sofia, danne och madde skulle iväg och äta så de åkte inte med...
kl 04.15 var vi äntligen hemma och kunde få sova...
Det tog bara nästan 2 timmar..........
Behöver jag säga att jag längtar ännu mer efter en egen lägenhet i hbg nu så jag har en egen nyckel och kan ta mig hem precis när och hur jag vill?