*Juldags-Fest-25-Dec''-Pelle'

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Halv sju landade huvudet på kudden. Liiiite trött nu men det är nog självförvållat...som hällde i mig en massa öl :D
:D

Ja jag vet inte om man kan kalla sig gammal o vis, men att vara ute o rocka till tidig morgon har sitt pris :rolleyes:

Ska väl inte påstå att jag känner mig värst pigg själv :rolleyes:
Tur man smet ifrån när man låg på topp... :)

:banana

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Vilken kväll :D Hade jätteskoj även om Harry's hade väldigt dålig dj denna kvällen av någon anledning :va
Men men, fick ju skakat rumpan lite i varje fall... Eller ja, tillräckligt mycket för att ha ont i både fötter och ben idag :D

Men jag ska aldrig mer åka taxi med Carro :huvet
*Halv 3 är det dax att lämna Harry's, jag står och tvekar om jag ska med, eller stanna kvar med Dede. Jag inser att jag är ganska full och att det nog kan vara skönt att komma hem och sova *vuxenpoäng*

* Sticker iväg och äter med de andra. Ganska gott med något i magen faktiskt.
Klockan är väl runt 3 när vi når Knutan.

* Börjar leta taxi som inte ruinerar oss. Men Carro åker bara med ett visst bolag så det blir till att sortera lite....

* 10 min senare ringer Carro till Sofia och frågar om de ska med hem. Vilket de skulle. De stod i kön för jackan nu.

* Folket till Dahlhem får tag i en taxi och åker.

* Lite senare ringer Carro Sofia igen och frågar var de blir av. Denna gången får hon svaret att de är påväg till kön för att hämta ut jackan.... :huvet
Vi går in och sätter oss på Knutan...

* Sofia, madde och danne dyker upp. Vi blir sittande inne på knutan och snackar om något som jag inte lyssnar på.

* Jag får sällskap av en "trevlig" gubbe (alkis?) som berättar hur fina ben jag har och hur han ska dra hem mig och knulla skiten av mig, om jag bara följer med ut......
Den enda som uppmärksammar att jag har lite problem är Rasmus, och han bara pekar, skrattar och går ut och röker... :brinnerup
(Varför kommer inte min aggressiva sida fram när jag behöver den? :va )

* Kall, full och jäkligt trött så försöker jag att få nyckeln av Rasmus så jag kan åka hem själv. Misslyckas totalt, men han inser nog att jag inte är på så bra humör så 10 min senare sitter vi i en taxi hem i varje fall. :D
Sofia, danne och madde skulle iväg och äta så de åkte inte med...

kl 04.15 var vi äntligen hemma och kunde få sova... :D Det tog bara nästan 2 timmar.......... :glömdet
Behöver jag säga att jag längtar ännu mer efter en egen lägenhet i hbg nu så jag har en egen nyckel och kan ta mig hem precis när och hur jag vill? :hihi

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
:D Tack för igår! Skoj som fasen. Men folket på Harrys tyckte jag såg farlig ut! Ww såg tydligen mindre farlig ut (vilket tydligen var honom en nackdel hahahaha) :D:D:D:D

Vilken jävla kväll :mad:
* Jag får sällskap av en "trevlig" gubbe (alkis?) som berättar hur fina ben jag har och hur han ska dra hem mig och knulla skiten av mig, om jag bara följer med ut......

:va verkar vara en mysig sak. :gnissla

Last edited:

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Tack tack Henke för ännu en kul :tummenupp
Gillade verkligen Harrys i Hbg, premiär för min del. Gillade musiken och var väl en av dom som dansade mest igår :) Landade med huvudet på kudden strax efter 4 - kändes grymt skönt kan jag säga. Men som Dede säger, attans klena ni är :D :D :D Nästa gång blir det party "all nite long" :banan

Kram på er alla & tack för en kul kväll!

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Tack tack Henke för ännu en kul :tummenupp
Gillade verkligen Harrys i Hbg, premiär för min del. Gillade musiken och var väl en av dom som dansade mest igår :) Landade med huvudet på kudden strax efter 4 - kändes grymt skönt kan jag säga. Men som Dede säger, attans klena ni är :D :D :D Nästa gång blir det party "all nite long" :banan

Kram på er alla & tack för en kul kväll!

Men men. Du stannade ju inte o rockade till kl 5 :7peta

Får nog komma upp shape:a upp tillställningarna fler gånger :yoparty:yoparty

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tack för en trevlig kväll! =)
Stötte på ganska många problem under kvällen (är ni jävligt röriga av er? :tungan) men allt löstes efterhand!

Första gången jag kommit in med färdskrivarkortet till lastbilen som leg! :D

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Tack för en trevlig kväll! =)
Stötte på ganska många problem under kvällen (är ni jävligt röriga av er? :tungan) men allt löstes efterhand!

Första gången jag kommit in med färdskrivarkortet till lastbilen som leg! :D

Håll inte inne med pinsam info nu bara.....

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
tackar också för en trevlig kväll och trots för mkt alkohol förstörde jag inte nått !!! :D:D

drog vidare till Harmony med min vän James och tro det eller ej men för första gången i mitt liv var jag inte minoritet på en krog.. aldrig sätt så många svarta på samma ställe utan polis.

när jag vaknade idag var det bara en sak som flöt runt i skallen..."can you say what the fuck did I do last night"

carolines

Blondinen
Gick med
10 Oct 2009
Hoj
tittar & åker
tackar för en bra kväll men har väldigt många minnesluckor från hela kvällen:huvet
så om ja gjort något pinsamt eller varit dum mot någon så förlåt:krama

ses till nyår alla förhoppningsvis:yoparty

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Villket ställe var det på:va

På Tivoli. Svalan var redan inne, och skulle skicka ut mitt körkort, men skickade färdskrivarkortet. Jag frågade om jag skulle ringa honom igen, så han kom med rätt, men det dög visst med färdskrivarkortet. (Ett digitalt alltså, inte en jävla pappersskiva, om nu någon trodde det...)

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
På Tivoli. Svalan var redan inne, och skulle skicka ut mitt körkort, men skickade färdskrivarkortet. Jag frågade om jag skulle ringa honom igen, så han kom med rätt, men det dög visst med färdskrivarkortet. (Ett digitalt alltså, inte en jävla pappersskiva, om nu någon trodde det...)

Fan är det för halmhatt dom har ställt där nu:confused: när jag stod där så var det ändast körkort, id eller pass som var giltigt!

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Fan är det för halmhatt dom har ställt där nu:confused: när jag stod där så var det ändast körkort, id eller pass som var giltigt!

jobbade du där i fredags krickan?
vet du varför hasse var på ett sånt jävla humör i så fall? Han sabbade en stor del av min kväll.... igen :mad:

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
jobbade du där i fredags krickan?
vet du varför hasse var på ett sånt jävla humör i så fall? Han sabbade en stor del av min kväll.... igen :mad:

Jag slutade på Tivoli sommras pgu Hasse och lite andra grejer!
Han klarar inte det när han blir stresad så är det alltid han ska hålla sig hemma med fru och barn!

ett digitalt förarkort e väldigt likt ett körkort så jag tror att det e inte så svårt att bli lurad..

Ja det var det jag sa en halmhatt i dörren!

Last edited:

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Jag slutade på Tivoli sommras pgu Hasse och lite andra grejer! Han klarar inte det när han blir stresad så är det alltid han ska hålla sig hemma med fru och barn!

Jo jag har märkt det med och jag börjar lessna.
Jag gör gratisjobb för Tivoli, och jag gör dem så ofta jag kan. Dock har jag helgjobb nu sedan några månader tillbaka så jag har inte kunnat vara där på ett tag. Detta fick jag såklart höra i dörren när jag kom i fredagskväll. Han ville att jag skulle betala inträdet på 150:-, trots att summan för alla de gratisjobb jag gjort för dem är uppe i över 4000:- nu. Han vägrade ge sig, så jag fick vänta ut honom (tills jag stod för mycket i vägen vill säga). Då fick jag en stämpel på handen och en svart blick. Det är inte första gången han tar ut sitt humör på mig, JAG ÄR LESS. Särskilt sedan vår överrenskommense var att jag skulle få gratis inträde mot mina bilder. Sedan jag började där har jag kommit in där gratis 4 gånger med i fredags.

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
Jo jag har märkt det med och jag börjar lessna.
Jag gör gratisjobb för Tivoli, och jag gör dem så ofta jag kan. Dock har jag helgjobb nu sedan några månader tillbaka så jag har inte kunnat vara där på ett tag. Detta fick jag såklart höra i dörren när jag kom i fredagskväll. Han ville att jag skulle betala inträdet på 150:-, trots att summan för alla de gratisjobb jag gjort för dem är uppe i över 4000:- nu. Han vägrade ge sig, så jag fick vänta ut honom (tills jag stod för mycket i vägen vill säga). Då fick jag en stämpel på handen och en svart blick. Det är inte första gången han tar ut sitt humör på mig, JAG ÄR LESS. Särskilt sedan vår överrenskommense var att jag skulle få gratis inträde mot mina bilder. Sedan jag började där har jag kommit in där gratis 4 gånger med i fredags.

Dyrt inträde !

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...