Julen börjar så sakterliga närma sig...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Man ska inte ha choklad i sin kalender. Man ska ju inte börja dagen med att pressa i sig en massa snabba kolhydrater :D

Ja, det e synd om barnen....

750RR

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vad är det för snack om att ni ogillar julen? Det är ju den bästa tiden på året! Snö, god mat, klappar, familjen är samlad... Kan inte bli mycket bättre!

Iofs längtar jag mer till våren då jag får plocka ut gsxren igen av någon konstig anledning...

Hållundan, jag fyller också år snart, eller snart och snart... 5 dagar före jul :D

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Förra julafton var jag så "glömsk" att jag sov nästintill naken på en kompis köksgolv.
Sen sov jag i 25timmar i streck och jobbade på annandagen, bakfull som en demon :hej

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vaddå då?
Min kompis fyller år den 31/12 - klå DET :cool:

750RR

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Usch och fy jag hatar julen!. Det är samma visa varje år farsan frågar om jag ska följa med upp till norrland och hälsa på släkten över julen, för farmor och mormor är ju gamla så man vet ju inte om dom lever nästa jul. Då står man ju där som ett får och känner sig skylig för att man inte har ett dugg lust att åka med, vilket resulterar i att man får spendera 8 timmar i en bil upp till Sundsvallstrakten och en vansinnigt tråkig vecka där med en senli farmor som frågar 400ggr vad jag jobbar med och om jag har någon ny flickvän och en mormor som beklagar sig över sin verk och oroligt frågar om jag har köpt någon ny motorcykel :rolleyes: . Och så får jag ju inte glömma den abosluta höjdpunkten vilket är den vansinnigt äckliga juldagslunchen hos min morbror (hans sambo är vegitarian och kan inte laga käk för 5 öre+ att det hela brukar innehålla motbjudande skaker som veitarisk julskinka :död ). Förutom det så är hon miljöpartist och konstnär så jag får hela tiden bita mig i tungan för att inte förstöra julefriden med mina väldigt högerinriktade antimiljövänliga åsikter!.

Kort sagt, -JULEN SUGER! :huvet

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hightuned skrev:
Usch och fy jag hatar julen!. Det är samma visa varje år farsan frågar om jag ska följa med upp till norrland och hälsa på släkten över julen, för farmor och mormor är ju gamla så man vet ju inte om dom lever nästa jul. Då står man ju där som ett får och känner sig skylig för att man inte har ett dugg lust att åka med, vilket resulterar i att man får spendera 8 timmar i en bil upp till Sundsvallstrakten och en vansinnigt tråkig vecka där med en senli farmor som frågar 400ggr vad jag jobbar med och om jag har någon ny flickvän och en mormor som beklagar sig över sin verk och oroligt frågar om jag har köpt någon ny motorcykel :rolleyes: . Och så får jag ju inte glömma den abosluta höjdpunkten vilket är den vansinnigt äckliga juldagslunchen hos min morbror (hans sambo är vegitarian och kan inte laga käk för 5 öre+ att det hela brukar innehålla motbjudande skaker som veitarisk julskinka :död ). Förutom det så är hon miljöpartist och konstnär så jag får hela tiden bita mig i tungan för att inte förstöra julefriden med mina väldigt högerinriktade antimiljövänliga åsikter!.

Kort sagt, -JULEN SUGER! :huvet

Släkten är värst :D

Jag ska sitta här framför datorn och dricka HB heeela kvällen. Kommer vakna den 26 och inse att jag förlorat en hel dag i mitt liv. Mmmmm, juletider :)

750RR

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hagster skrev:
Vad är det för snack om att ni ogillar julen? Det är ju den bästa tiden på året! Snö, god mat, klappar, familjen är samlad... Kan inte bli mycket bättre!

Iofs längtar jag mer till våren då jag får plocka ut gsxren igen av någon konstig anledning...

Hållundan, jag fyller också år snart, eller snart och snart... 5 dagar före jul :D

Jeeee, jag har (eller morsan) prickade in mig nio dagar innan julafton... Sååå...

:yoparty

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...