Dekalstrypt!Ursäkta en fråga ang julkalenderhojen.
Det började med 1100GSX men lacken på hojen säger en 750GSX?
Dekalstrypt!Ursäkta en fråga ang julkalenderhojen.
Jag tycker att 750 som siffror ser bättre ut än 1100. Sen har jag hört att det är billigare försäkringsklass.Ursäkta en fråga ang julkalenderhojen.
Tjusigt Thomas!!!!!
- En av de snyggaste tankar som gjorts.Tog ett par bilder för ett tag sen då det var torrt och inte kladdigt på grusvägen som alla våra resor börjar med. Anledningen till det var torrt var att det var 5 minusgrader. När det blir torrt och varmt ska den testas på riktigt, en dag kanske det händer.
Det var tänkt så, allt var till och med uttänkt. Men det kommer inte bli någon i år, pga av omständigheter som inte vi kan kontrollera är det inte möjligt att genomföra.Blir det adventskalender i år också?
Sånt händer tyvärr.Det var tänkt så, allt var till och med uttänkt. Men det kommer inte bli någon i år, pga av omständigheter som inte vi kan kontrollera är det inte möjligt att genomföra.
Men det blir jul 2025 också.
Jag tänkte tanken, men hon kanske är van vid ett visst mått av galenskap?Har ni funderat på hur kall den som filmar är, det kommer en motorcykel emot dig i flera hundra och passerar med en meter eller max två. Inte en ryckning, hårt virke.
Ääh nu överdriver du, det var väl en 80-väg?Har ni funderat på hur kall den som filmar är, det kommer en motorcykel emot dig i flera hundra och passerar med en meter eller max två. Inte en ryckning, hårt virke.
Haha, när jag tittade på filmen så blev jag störd innan du pratade om julkalender och missade den tråkiga nyheten. Därav min ointelligenta fråga.Det var tänkt så, allt var till och med uttänkt. Men det kommer inte bli någon i år, pga av omständigheter som inte vi kan kontrollera är det inte möjligt att genomföra.
Men det blir jul 2025 också.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |