Julklappstips!!!

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Kom ihåg önskelistan, annars blir det väl inga klappar! Som liten grabb brukade man titta i leksakskatalogerna och kryssa för det man önskade. Saker och ting förändras ju inte man vill ju ha leksaker nu också. :hihi
Köp denna tidning, kryssa för önskvärda modeller, skicka runt till vänner och bekanta sedan är det bara att sitta och vänta på tomten...

Skillnaden mellan pojkar och män är priset på leksakerna! :fakta

Bifogat

• 104-1.jpg
    104-1.jpg
    29.2 KB · Visningar: 17

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Ge bort en turbo i år!
Finns i alla storlekar, från touringmodellen på +200 hk ( :notme ) upp till värstingen på 700 friska. (den högra på bilden) Glöm inte bort att ringa den lokale svetsaren och beställa ett wheelbars också om ni ger bort värstingen.

Till alla nuvarande turboägare kan en kartong nya kalsonger vara på sin plats då det finns stor risk att det blir ett och annat bromsspår i kallingarna. Det behöver ju inte stå Salming, Borg eller något annat känt namn på kallingarna, konsums blåvita duger, eller vad säger du cbjorkman?

Bifogat

• webturbo.jpg
    webturbo.jpg
    36.3 KB · Visningar: 38
Last edited:

Ugglan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:-( Farfars trampcykel; Monark -68
RJ skrev:
Man ska vara rädd om knoppen, det senaste i modéväg om du vill vara en riktigt hård biker m.a.o en sådan där som aldrig hälsar. :fakta Gillar du den amerikanskadyngan till hoj tveka inte beställ en på: http://www2.blocket.se/view/1776703.htm?l=0&c=1&city=0

Vadå aldrig hälsar!?

...försök själv att köra skottkärra med en hand.
Då förstår du varför de inte hälsar! :rolleyes:

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
RJ skrev:
Till alla nuvarande turboägare kan en kartong nya kalsonger vara på sin plats då det finns stor risk att det blir ett och annat bromsspår i kallingarna. Det behöver ju inte stå Salming, Borg eller något annat känt namn på kallingarna, konsums blåvita duger, eller vad säger du cbjorkman?

Huvudsaken de inte är vita antar jag :tungan

I vilket fall tycker jag att en turbo är en bra julklapp :tummenupp

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Vad blir årets julklapp i klubben mån tro. Någon som har några speciella önskningar ?
Min gissning är att några önskar vissa personer all olycka i världen. Medans andra kanske bara vill ha lugn och ro.

Själv skulle jag vilja bli synsk så att jag kan spåra christers hoj, även om jag inte är någon fantast av hans val av hoj så har även jag en gräns. Och att vara på andras saker och pilla är att gå för långt. Någon som har bra kontakt med någon i Saidas still ?

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
Själv så vill jag, efter att fått ett elakt brev hem från skattemyndigheten i brevlådan igår, att någon annan gärna betalar den åt mig.. :mad:
För där försvinner nog både det ena och det andra som jag tänkt spendera på bägge mina hojjar, alla skidresor som är planerade m.m

Men jag har dock förhoppningsvis lite pengar kvar till att fara på spporthojsfesten i stockholm i januari!! :yoparty (sånt får man ju bara inte missa)

Last edited:

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Grusbuse skrev:
Själv så vill jag, efter att fått ett elakt brev hem från skattemyndigheten i brevlådan igår, att någon annan gärna betalar den åt mig.. :mad:

Var det skattebrevet som damp ner i lådan, räknat med att få igen några ören på skatten, men det vart tvärtom :huvet ??

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
Suzukiman skrev:
Var det skattebrevet som damp ner i lådan, räknat med att få igen några ören på skatten, men det vart tvärtom :huvet ??

Jepp, korrekt tolkat..

Vatten å bröd är det som gäller nu framöver ett tag..

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Tänkte förmedla vad några av GP stjärnerna borde ha önskat sig i julklapp. Sedan får vi väl se om dom fick det av tomten.

Valentino Ross
A semaphore book in order, so he can learn what waved yellow flags really mean.

Loris Capirossi
A pair of high heeled boots.

Carlos Checa
A set of fluorescent leathers with flashing christmas lights in order to be noticed in his pit next year, which he will share with a certain Valentino Rossi.
:lol

Neil Hodgson
A Charles Atlas Body Building Kit, not only to stop having sand kicked in his face, but also to build up those muscles to hold onto the desmo Ducati next season after a comfortable 'armchair' ride on the Superbike. :lol

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...