TomK
hela världen är min rejsingbana
Kungen skrev:Någon som vet var man kan hitta detta ?
Tips: www.google.com samt "Yamaha paper models"
Penguin skrev:Julen står för dörren och det är dags att julpynta. Som hojfreak så får man ju leva upp till ryktet och göra det på ett litet speciellt vis. Till saken hör att jag sedan två veckor tillbaka varit lite invalidiserad pga en träningsskada, och följdaktligen har jag haft all tid i världen att spendera på mer eller mindre meningslösa saker på kvällarna efter jobbet.
Så vad tycker ni? Får det godkänt?
Penguin skrev:Om jag inte minns fel så var det en trött M:et och en dåsig pingvin som hemskt gärna ville sova medans en outtröttligt babblande Bluerider malde på långt inpå nattkvisten. Ett tips; om de man pratar med inte svarar kan det vara läge att avsluta konversationen.
Och på tal om snarkningar, *host*, om vi säger som så att din gamla Mille låg i lä mot dina jordbävningsframkallande läten på natten där, så förstår nog alla hur synd det var om oss andra i samma rum.
BLUERIDER skrev:..jag förstår vad du menar , och så skriver jag alltid så begripligt
Visst vore det kul å ses nu är det för längesen helt klart
Dom där varven bakom "grabbarna" kändes lite konstigt dvs att sitta
upprätt i böjarna Det gjorde jag ju på försäsongen ju
Ska gå på M:ET om bilderna Hoppas vi ses snart (Varför använda pm?? )
Nalken skrev:Nästa år lovar jag att öka hastigheten, ok då ska försöka iaf Jag hade bara haft den där hojen i tre dagar.
Goodstuff skrev:Vad är det för tillverkare? Hemsida? Fler modeller?
Nalken skrev:Nästa år lovar jag att öka hastigheten, ok då ska försöka iaf Jag hade bara haft den där hojen i tre dagar.
M:et skrev:Och jag hade dåliga däck, faktiskt!
Sen var det motvind och jag hade solen i ögonen, lätt näringsbrist i kroppen (ingen pizza eller hamburgare på länge) och allmänt trött. Så det så!
Annars hade jag varvat dig och din traktor ditt snarkande blåbär från galaxen, lätt!
Penguin skrev:Modellen är av fabrikatet Italeri, som väl iofs inte har den där allra sista yppersta kvaliteten, men det duger åt mig iaf. Den är i skala 1:9 och blir färdig ca 22 cm lång.
Hemsidan hittar du på www.italeri.com där du kan klicka dig fram till alla olika modeller i deras program. Jag beställde dock inte på nätet utan handlade på Rynos hobbyshop i Uppsala. Han hade ett hyfsat stort utbud av både Italeris och Tamiyas modeller. Tuffast var nog de modeller som fanns i skala 1:6 (Biaggis fjolårs M1:a och Rossis gamla NSR 500). Det var dock en smula för dyra för min smak (ca 800 kr). Sen fanns en modell av Ducatis hela WSB-stall också, inklusive den maffiga trailern som fraktar deras grejor!
Penguin skrev:På tal om lack så skulle jag gärna ha ett set med såna här kraschkåpor till min Bläjd! Mumsfillibabba!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|