Julpyntning - en egotripp utan dess like!

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
Penguin skrev:
Julen står för dörren och det är dags att julpynta. Som hojfreak så får man ju leva upp till ryktet och göra det på ett litet speciellt vis. Till saken hör att jag sedan två veckor tillbaka varit lite invalidiserad pga en träningsskada, och följdaktligen har jag haft all tid i världen att spendera på mer eller mindre meningslösa saker på kvällarna efter jobbet.

Så vad tycker ni? Får det godkänt?

Tycker du ska sätta upp en bild på dig själv när du bara sitter och
snackar så vi andra inte kan sova och sen en bild när du snarkar så in i
h-ete :rofl :hihi

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Om jag inte minns fel så var det en trött M:et och en dåsig pingvin som hemskt gärna ville sova medans en outtröttligt babblande Bluerider malde på långt inpå nattkvisten. Ett tips; om de man pratar med inte svarar kan det vara läge att avsluta konversationen. :7peta

Och på tal om snarkningar, *host*, om vi säger som så att din gamla Mille låg i lä mot dina jordbävningsframkallande läten på natten där, så förstår nog alla hur synd det var om oss andra i samma rum. :gnissla

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
Penguin skrev:
Om jag inte minns fel så var det en trött M:et och en dåsig pingvin som hemskt gärna ville sova medans en outtröttligt babblande Bluerider malde på långt inpå nattkvisten. Ett tips; om de man pratar med inte svarar kan det vara läge att avsluta konversationen. :7peta

Och på tal om snarkningar, *host*, om vi säger som så att din gamla Mille låg i lä mot dina jordbävningsframkallande läten på natten där, så förstår nog alla hur synd det var om oss andra i samma rum. :gnissla

*ASG* å honda har mer effekt än en Gixxer :yoparty , näe nästa gång hoppas man ju på att få en syl i vädret för en gångs skull :hihi Apropå bilder å mille ? Är det du som har bilderna från "Geleåsen" ?? eller är det M.et ?? Å du, tyckte du verkligen att millen lät så mycket ? :tungan

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Millen lät mycket, fast inte lika mycket som du själv gör, om du förstår vad jag menar.

Det är M:et som har bilderna. Jag gav tebax cd-skivan eftersom jag inte träffar dig så ofta tyvärr. Du får masa dig med på nån mer after work framöver. Kan dock tipsa om att en del andra bilder från Gåsen finns här:

http://www.klotamc.nu/955i_pics/

Kolla på bilderna nr 46-51 för att se hur jag knappade in på dig och din mullermaskin! :tungan

Last edited:
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
..jag förstår vad du menar :va , och så skriver jag alltid så begripligt :gnissla
Visst vore det kul å ses nu är det för längesen helt klart :huvet

Dom där varven bakom "grabbarna" kändes lite konstigt dvs att sitta
upprätt i böjarna :hihi Det gjorde jag ju på försäsongen ju :fatta!

Ska gå på M:ET om bilderna :) Hoppas vi ses snart (Varför använda pm?? :banana ) :rofl

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
BLUERIDER skrev:
..jag förstår vad du menar :va , och så skriver jag alltid så begripligt :gnissla
Visst vore det kul å ses nu är det för längesen helt klart :huvet

Dom där varven bakom "grabbarna" kändes lite konstigt dvs att sitta
upprätt i böjarna :hihi Det gjorde jag ju på försäsongen ju :fatta!

Ska gå på M:ET om bilderna :) Hoppas vi ses snart (Varför använda pm?? :banana ) :rofl

Nästa år lovar jag att öka hastigheten, ok då ska försöka iaf :tungan Jag hade bara haft den där hojen i tre dagar.

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Nalken skrev:
Nästa år lovar jag att öka hastigheten, ok då ska försöka iaf :tungan Jag hade bara haft den där hojen i tre dagar.

Och jag hade dåliga däck, faktiskt!
Sen var det motvind och jag hade solen i ögonen, lätt näringsbrist i kroppen (ingen pizza eller hamburgare på länge) och allmänt trött. Så det så!
Annars hade jag varvat dig och din traktor ditt snarkande blåbär från galaxen, lätt!

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Goodstuff skrev:
Vad är det för tillverkare? Hemsida? Fler modeller?

Modellen är av fabrikatet Italeri, som väl iofs inte har den där allra sista yppersta kvaliteten, men det duger åt mig iaf. Den är i skala 1:9 och blir färdig ca 22 cm lång.

Hemsidan hittar du på www.italeri.com där du kan klicka dig fram till alla olika modeller i deras program. Jag beställde dock inte på nätet utan handlade på Rynos hobbyshop i Uppsala. Han hade ett hyfsat stort utbud av både Italeris och Tamiyas modeller. Tuffast var nog de modeller som fanns i skala 1:6 (Biaggis fjolårs M1:a och Rossis gamla NSR 500). Det var dock en smula för dyra för min smak (ca 800 kr). Sen fanns en modell av Ducatis hela WSB-stall också, inklusive den maffiga trailern som fraktar deras grejor!

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
M:et skrev:
Och jag hade dåliga däck, faktiskt!
Sen var det motvind och jag hade solen i ögonen, lätt näringsbrist i kroppen (ingen pizza eller hamburgare på länge) och allmänt trött. Så det så!
Annars hade jag varvat dig och din traktor ditt snarkande blåbär från galaxen, lätt!

Ja LR HUR ??? :hihi

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Penguin skrev:
Modellen är av fabrikatet Italeri, som väl iofs inte har den där allra sista yppersta kvaliteten, men det duger åt mig iaf. Den är i skala 1:9 och blir färdig ca 22 cm lång.

Hemsidan hittar du på www.italeri.com där du kan klicka dig fram till alla olika modeller i deras program. Jag beställde dock inte på nätet utan handlade på Rynos hobbyshop i Uppsala. Han hade ett hyfsat stort utbud av både Italeris och Tamiyas modeller. Tuffast var nog de modeller som fanns i skala 1:6 (Biaggis fjolårs M1:a och Rossis gamla NSR 500). Det var dock en smula för dyra för min smak (ca 800 kr). Sen fanns en modell av Ducatis hela WSB-stall också, inklusive den maffiga trailern som fraktar deras grejor!

Tamiya ska det vara för fetkvalité! Ska kika lite.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept