Just stoppad av polis

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Vart för en stund sen skjuten med lasern och stoppad :confused:

Polisen: Det gick lite fort det där
Jag: Ja det är väl klart det är ju en sporthoj...... eller det var nog mer så här: jaså Ojdå
Polisen: Vet du hur fort det gick
Jag: 85 kanske :D (trodde det va 90 väg)
Polisen: Precis 100 på 70 väg så du är 1km från att tappa körkortet men böter ska du få så prata med han i bilen.
Jag: Ok :(
Så jag fick visa körtet för han i bilen och då kom laser polisen
och sa: Shit jag kan inte ta dig
Jag: :confused: :D
Polisen: Jag har mätt på för långt avstånd, det är upp till 400 meter och din är på 419 så du klarar dig :mad:
Jag: Ok :D :lol :rofl :tummenupp
Polisen: Så åk och köp en lott

Så vad ska man säga ibland är man jäkligt glad att dom gör fel och detta är faktiskt andra gången det händer mig :tummenupp

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Tur-ture med lyckoluvan, eller å andra gången det händer åxå. Kul att du klarade dig, det finns ju roligare saker att lägga degen på. :D

Tomasol skrev:
Vart för en stund sen skjuten med lasern och stoppad :confused:

Polisen: Det gick lite fort det där
Jag: Ja det är väl klart det är ju en sporthoj...... eller det var nog mer så här: jaså Ojdå
Polisen: Vet du hur fort det gick
Jag: 85 kanske :D (trodde det va 90 väg)
Polisen: Precis 100 på 70 väg så du är 1km från att tappa körkortet men böter ska du få så prata med han i bilen.
Jag: Ok :(
Så jag fick visa körtet för han i bilen och då kom laser polisen
och sa: Shit jag kan inte ta dig
Jag: :confused: :D
Polisen: Jag har mätt på för långt avstånd, det är upp till 400 meter och din är på 419 så du klarar dig :mad:
Jag: Ok :D :lol :rofl :tummenupp
Polisen: Så åk och köp en lott

Så vad ska man säga ibland är man jäkligt glad att dom gör fel och detta är faktiskt andra gången det händer mig :tummenupp

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Det var i kovland på långrakan där det oftast går på bakljulet :D Men av någon anledning :confused: var det inte så denna gång :tummenupp

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.

xtralarge

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
GSXR 1000K7
Tja , jag hade inte lika tur i fredags!!! 1200:- gick den lilla extra sväng jag bestämde mig för att ta innan jag drog hem...körde förbi bilprovningen, sen svängde jag höger ut på timmer vägen...drog om två bilar på bakhjulet(är ju inte van den sjuka kraft i min nya moped*s*) då helt plötsligt så stod dom där och siktade på mig med den där hemska pistolen dom har...så vart det till att tok bromsa, hann ner till 87(är 70 där)...gick nog runt 150-160 när jag körde om bilarna, så då vinkade damen in mig och visade vad hon mätt upp mig till, men faktiskt så ska det sägas att dom var rätt ok...hade exempel inget körkort med mig, men det var lungt..inte heller sa dom nåt om min nummer skylt som inte är så där jättestor direkt*s*, så med facit i hand så kunde det blivit värre, det hade ju kunnat varit JANNE som tog mig...och då hade man väl ruskat galler nu! :banana

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Då var det samma dam som tog mig nästan "fniss" hon vart lite sur men den andra gubben var hur cool som helst han bara skrattade och tyckte att jag en fin hoj och så. Han undrade dessutom om jag kör mycket bana... Jo sa jag det är där jag kör av mig.... ja det syns för bak däcket är ju helt slut på sidorna men det är ju fint mitt på däcket :tummenupp

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Tomasol skrev:
Då var det samma dam som tog mig nästan "fniss" hon vart lite sur men den andra gubben var hur cool som helst han bara skrattade och tyckte att jag en fin hoj och så. Han undrade dessutom om jag kör mycket bana... Jo sa jag det är där jag kör av mig.... ja det syns för bak däcket är ju helt slut på sidorna men det är ju fint mitt på däcket :tummenupp

Har en dvd som rullar här på firman där du "kör av dig" på annat sätt..
Vore ju kul som samma poliser skulle komma in i nått ärende här som händer i bland. :hihi

:martialar

Sebbe85

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Ktm 990 Superduke
=)

Varför stannar ni för? är ju bara att blåsa på dom hinner ju knappast med.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning