På vänstersidan finns en skruv.
EDIT: Runt 1200rpm ska det vara.
Den skall sitta strax ovanför infästningen för växelföraren eller vad man ska kalla den.Ok tackar, vart på vänstersidan, måste jag ta bort kåpor eller ser jag den lätt?
Den skall sitta strax ovanför infästningen för växelföraren eller vad man ska kalla den.
Där stången från växelpinne är infäst i föraren som går in i växellådan, strax ovanför det. ( Fan vilken luddig förklaring )
Är hojjen original eller finns det någon power commander på den? Det ska gå att justera via den annars.
Har du haft hojjen sen ny och tomgången har ställts om eller har du köpt den beggad och förra ägaren har höjt tomgången? I så fall kan set vara bra att kolla med förra ägaren så du ändrar tillbaks på samma sätt som han höjde den.
Med den höga tomgången finns det bara tre alternativ:
1. Den har körts på bana
2. Den har stuntats
3. Det är ngn fel, typ tjyvluft.
Jo, jag vet att den har gått på bana några hundra mil... men är det bara å ställa tillbaka tomgången via skruven eller ska jag tänka på nått annat?
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |