Detta var säkert 10år sen och då var det en nightrod iaf.Nightrod?
Borde varit en Heritage...
"Fräsig..."??? Det var ett ord jag inte sett på väldigt länge... iofs så klassar ju både knytkofta och Lasse B in på det också...länge sen alltså.
Sorry, såg tråden först nu...Två år har gått, och du verkar ha fått rätt - ingen har tagit upp den fallna handsken.
Inka-kofta kallades dom ju! Kom på det nu när jag såg annonsen.
At han var kommunist kunde jag på något sätt stå ut med när jag var ung och dum, gillade honom verkligen för musiken. Men när han körde "sista chansen att se mig" några gånger för mycket då tappade han mig helt.
Jerka körde väl ”på riktigt”...?Känns lite som att större delen av kändiseliten har hoj mest för att bättra på ball-statusen. De tar helst hojen till situationer där de gärna fastna på paparazzibilder... Eller är det bara som jag tror? Vet nån hur många kör "på riktigt", som vi vanliga gör?
Jerka hade en TL1000R! Mer äkta blir det inte.Jerka körde väl ”på riktigt”...?
Det blev nog bara han kvar efter den sållningenJerka hade en TL1000R! Mer äkta blir det inte.
Ja, vem är den där Vesa egentligen?Björn Skiffs hoj brukade jag jobba med.
Dessutom har jag hjälpt både Sauk och Persbrandt med bilen, coolt va?
edit: och Robert Gustafson såklart, och Vesa Kultalahti, men det vet ni nog inte vem det är.
carola körde på riktigt. hon körde ofta på sin fritid. vete fan om hon kör längreKänns lite som att större delen av kändiseliten har hoj mest för att bättra på ball-statusen. De tar helst hojen till situationer där de gärna fastna på paparazzibilder... Eller är det bara som jag tror? Vet nån hur många kör "på riktigt", som vi vanliga gör?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|