Cathy
Ny medlem
Perra skrev:Kungälv??
Nä, Kungälv borde ju inte vara så illa som Ale...
Men det är ju iaf närmare till Backamo än från stan!!
Perra skrev:Kungälv??
Ale! Där var ju Jag och Perra plus ett större gäng till i sommras och brännde lite på slangen...Cathy skrev:Nä, Kungälv borde ju inte vara så illa som Ale...
Men det är ju iaf närmare till Backamo än från stan!!
Hennes..Miss_Orchidee skrev:Pratar du om hennes eller mitt nr??
Firefly skrev:Ale! Där var ju Jag och Perra plus ett större gäng till i sommras och brännde lite på slangen...
Hultan skrev:Hennes..
Jag menar det ständiga, jobbigt tydliga, raggandet i trådar med "Hej jag heter blabla, och jag är tjej"....
Japp, det blev allt lite filmat där..Cathy skrev:Tror bestämt att jag såg er bränna förbi isåfall!!
Skulle ni ut å filma lite kanske?
Nej nej nej, alla sorliga killar förstås! Inte du!Cathy skrev:Hmmm...
Som tjej måste man väl oxå kunna lägga ut en tråd här utan att det ska klassas som raggning?
Finns ju vi som har äkta hojintresse...
Firefly skrev:Japp, det blev allt lite filmat där..
Här kan du ladda ner filmen:
http://cayle.homeftp.net/sporthoj/alebaren_sec_ed_lq.wmv
Ska jag ta åt mig då eller? Jag frågade vart hon bodde eftersom det står "utanför Gbg"...Hultan skrev:Nej nej nej, alla sorliga killar förstås! Inte du!
Nej det tycker jag inte, det jag menade måste du väl ha sett ibland?Firefly skrev:Ska jag ta åt mig då eller? Jag frågade vart hon bodde eftersom det står "utanför Gbg"...
Jo, jag vet vad du menar. Men du tog upp ämnet i samband med att jag frågade, så då trodde jag du menade mig. Men jag tar inte illa vid mig. Så det är lugnt. Nu ska jag dock lägga mig. God natt allesammans...Hultan skrev:Nej det tycker jag inte, det jag menade måste du väl ha sett ibland?
Men jag drar nog öronen åt mig nu, för det verkar vara ett känsligt ämne.. ;-)
Jag tar tillbaka allt!
Hehe, ok, japp sov sött allihop!Firefly skrev:Jo, jag vet vad du menar. Men du tog upp ämnet i samband med att jag frågade, så då trodde jag du menade mig. Men jag tar inte illa vid mig. Så det är lugnt. Nu ska jag dock lägga mig. God natt allesammans...
Cathy skrev:Hmmm...
Som tjej måste man väl oxå kunna lägga ut en tråd här utan att det ska klassas som raggning?
Finns ju vi som har äkta hojintresse...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |