Kära hoj Bröder o systrar!

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
ja då försvinner man från sporthoj i 1,5 veckor och vårat avlånga land för en (förhopningsvis) underbar Mc semester i skottland med bästa polarn :banana !
ni får ha det så gött nu å hålla ställningarna o humöret uppe!!

(Åker 10:00 i morgon bitti)

//Jocke

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
The_FacultyGirl skrev:
Regnar det inte bara där :rolleyes:

Ha det riktigt trevligt nu! :banana

Skulle det vara någon skillnad mot vad vi har i Sverige för närvarande? :rolleyes:

Ha det kanon i Skottland, har hittils bara hört bra saker från dom som har varit där. :tummenupp

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Ja nu var man hemma igen!!

Ja nu var man hemma igen!! rätt gött faktisk men vad e det för j.... skit väder man kommer hem till! har hafft det kanon i scottland var helt grymt! om intresse finns kan jag lägga upp en massa bilder.

//Jocke

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Mr_SoaP skrev:
Ja nu var man hemma igen!! rätt gött faktisk men vad e det för j.... skit väder man kommer hem till! har hafft det kanon i scottland var helt grymt! om intresse finns kan jag lägga upp en massa bilder.

//Jocke

Biiiilder pleeeease :tummenupp

Captain_Insane

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR-750 (sold) Kawasaki ER-5 (BILLIG) Husaberg FS (lånad)
Det är faktiskt jag som har bilderna!! hehe... men jag har inge bredband så jag orkar inte att tanka upp skiten....
ja du soap resan var allt fin den.... varning dock för alla poliser... ;)))

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Captain_Insane skrev:
Det är faktiskt jag som har bilderna!! hehe... men jag har inge bredband så jag orkar inte att tanka upp skiten....
ja du soap resan var allt fin den.... varning dock för alla poliser... ;)))

jasså din filur där var du med åxå jo snyten är på hugget Speciellt om man e lite klantig (lr halvblind) som du hehe jaja det var ju snabbt ordnat sen änndå hehe....!! :arsele

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
har fixat ftpn på min dator så bilderna kommer upp där sedan så fort jag får dom av Captain_insane

adress o annan nyttig info kommer sen när det e klart....
//Jocke

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Du får gärna skriva ett låååångt PM om hur det var där, eller skriva det här :tummenupp En av mina drömmar är att köra på hojsemester till Skottland :)

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
TheDude skrev:
Du får gärna skriva ett låååångt PM om hur det var där, eller skriva det här :tummenupp En av mina drömmar är att köra på hojsemester till Skottland :)

kan bara säga en sak!! GÖR det!! så J..... grymt! grymma vägar (med risk för grus i kurvorna) grym natur! grymt vänliga människor! typ jag åkte på Punketing andra dagen så jag tänkte ne nu hoppar jag ner i den här satans sjön (loch lomond) o fixar stå plats! men jag frågade om jag kunnde låna en tång och dra ut dom två fina spikarna o frågade om han visste vart man kunde köpa punka lagnings "spray" o han sa "ja visst jag kör dig det tar bara 10 min" sjyst tänkte jag och det hela slutade med att jag fick behålla tången blev rätt förvånad. men resan var helt otroligt skoj så det kan jag rekomendera till alla på 2 hjul o så kan jag ju åxå säga att drygt 250 mil på sport hoj kan framkalla vissa " ARGH my ass :död " komentarer men som sagt så fort Min polare kommer hit med bilderna så skall vi lägga dom på ftp:n för allmän beskådning! (kanske inte alla :rolleyes: )
//jocke

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Mr_SoaP skrev:
kan bara säga en sak!! GÖR det!! så J..... grymt! grymma vägar (med risk för grus i kurvorna) grym natur! grymt vänliga människor! typ jag åkte på Punketing andra dagen så jag tänkte ne nu hoppar jag ner i den här satans sjön (loch lomond) o fixar stå plats! men jag frågade om jag kunnde låna en tång och dra ut dom två fina spikarna o frågade om han visste vart man kunde köpa punka lagnings "spray" o han sa "ja visst jag kör dig det tar bara 10 min" sjyst tänkte jag och det hela slutade med att jag fick behålla tången blev rätt förvånad. men resan var helt otroligt skoj så det kan jag rekomendera till alla på 2 hjul o så kan jag ju åxå säga att drygt 250 mil på sport hoj kan framkalla vissa " ARGH my ass :död " komentarer men som sagt så fort Min polare kommer hit med bilderna så skall vi lägga dom på ftp:n för allmän beskådning! (kanske inte alla :rolleyes: )
//jocke

Det verkar som om jag ska sätta mina planer i verk :tummenupp Var det dyrt med mat, boende etc.? :)

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
TheDude skrev:
Det verkar som om jag ska sätta mina planer i verk :tummenupp Var det dyrt med mat, boende etc.? :)

det var faktiskt kansa likt som här hemma vi slagga på B&B och priset låg från 18 och 33 pund (per skalle då) men priset var unge fär som hemma på mat å dryck fast lite under då godis på mackar e grymt mycke billigare typ mars bars o snickers o dyl.... bensinen e ungefär som hemma åxå ett par kronor billigare kanske... byta däck e grymt billigt polarn böt sitt för det var "mycket slitet" och det gick på ca 1800 pix däck inklusive arbete o det tog bara 15 min helt otroligt. jag köpte nya broms belägg fram gic på ca 400 pix för bägge sidor...

//Jocke

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Låter som en härlig resa.Man kanske skulle ta ut sin semester å fara över!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år